printlogo


کد خبر: 266257تاریخ: 1401/11/19 00:00
خبر

اعتراض کارمندان باشگاه
مدیران پرسپولیس در 2 ماه اخیر، حقوقی به کارمندان خود نداده‌اند تا در آستانه روزهای پایانی سال این افراد شرایط سختی را تجربه کنند. در اعتراض به این وضعیت کارمندان باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته در سالن کنفرانس باشگاه تجمع کرده و دست از کار کشیدند تا بلکه رضا درویش، شنونده مشکلات آنها باشد و قدمی برای پرداخت حقوق بردارد و مشکلات را برای آنها حل کند اما درویش حاضر به دیدار با کارمندان پرسپولیس نشد تا آنها دست خالی پس از چند ساعت کار نکردن، به کار خود ادامه دهند. دیروز هم تعدادی از کارمندان خواهان دیدار با درویش شدند اما موفق به دیدار با او نشدند و مشخص نیست در شرایط اقتصادی فعلی و نزدیک به پایان سال، چه زمان معوقات کارمندان پرداخت می‌شود.

کمک بازیکنان و مربیان پرسپولیس به زلزله زدگان
یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و همچنین کریم باقری با همت و حمایت دیگر اعضا و بازیکنان تیم، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را جمع‌آوری و قرار است بزودی برای کمک‌رسانی به مردم زلزله زده خوی تقدیم کنند. بر این اساس مبلغ قابل توجهی از سوی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تأمین شده و همچنین برخی اقلام مورد نیاز نیز تهیه و جمع‌آوری شده و قرار است امروز به نمایندگی یکی از افراد این باشگاه راهی خوی شود و در اختیار مردم آسیب دیده این شهر که بعد از زلزله شرایط سختی را دنبال می‌کنند، قرار بگیرد.

آخرین تمرین بدون مصدوم
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی و پس از جلسه فنی، شروع شد. بازیکنان ابتدا یک آیتم کار با توپ رقابتی و جذاب را در چند گروه پشت سر گذاشتند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر ننکا، برنامه‌های اختصاصی دروازه‌بانی را انجام دادند و به جمع سایر بازیکنان در برنامه‌های گروهی اضافه شدند. مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون تیمی بخش‌های بعدی تمرین دیروز بود و بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند و بعد از استراحتی کوتاه و صرف ناهار، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر و اختصاصی، تهران را به مقصد آبادان ترک کنند. سرخپوشان پایتخت، دیروز بدون مصدوم و با آمادگی کامل در تمرین شرکت کردند.

پرسپولیس دنبال سی امین برد
پرسپولیس و صنعت‌نفت نخستین  بار در آبادان و در چارچوب دیدارهای رفت لیگ تخت جمشید (۱۳۵۲) برابر هم قرار گرفتند. این بازی با تک گل اسماعیل حاج‌رحیمی‌پور برای سرخپوشان به تساوی انجامید. پس از آن پیروزی‌های متعددی برای پرسپولیس در مصاف با صنعت نفت رقم خورد. دو تیم تا کنون ۴۵ بار در رقابت‌های رسمی صف‌آرایی کرده‌اند که حاصل آن ۲۹ پیروزی برای پرسپولیس، ۵ پیروزی برای نفت آبادان و یازده تساوی بوده است. البته این آمار بر اساس این اصل لحاظ شده است که پیروزی تیم‌ها در ضربات پنالتی برای بازی‌های حذفی، از نظر آماری تساوی لحاظ می‌شود.


Page Generated in 0.0065 sec