printlogo


کد خبر: 266235تاریخ: 1401/11/19 00:00
افشاگری عجیب در فدراسیون شطرنج
فضای مجازی، تنها تکیه‌گاه نایب رئیس؟!

شادی پریدر باز هم خبرساز شد. او مدت‌ها پیش از این وقتی کاندیدای ریاست فدراسیون بود، به خاطر انتشار عکسی شخصی، به نوعی از حضور در انتخابات منع شد؛ تا جایی که این موضوع به دعوای او با مسئولان وقت وزارت ورزش منجر شد. او بسیاری از مواردش را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و جالب است که حالا با گذشت تقریباً یک سال و در شرایطی که سرپرست نایب رئیسی فدراسیون است، همان رویه را پیش می‌گیرد. با این تفاوت که او در فدراسیون مسئولیت دارد اما به نظر می‌رسد به خاطر همان عکس، هنوز حکم‌ سرپرستی دارد.
بعد از اینکه تعدادی از شطرنجبازها از پرداخت هزینه سنگین برای حضور در رقابت‌های برون مرزی حرف زدند، حالا سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در این رابطه افشاگری می‌کند! او اسنادی را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام استوری کرده که جای تأمل دارد. پریدر مطالب و اسنادی را درخصوص حضور شطرنجبازان ایرانی در رقابت‌های نوجوانان جهان در گرجستان، رده‌های سنی آسیا در اندونزی و مسابقات مدارس آسیا در سریلانکا منتشر و عنوان کرده که در فدراسیون مبالغی بسیار بیشتر از آنچه باید گرفته می‌شده، برای این سفرها از خانواده‌ها اخذ شده است. پریدر همچنین با انتقاد از بازرس فدراسیون، از مافیای گیلان صحبت کرده که پست‌های مهمی را در اختیار دارند.
او در حالی این موارد را مطرح می‌کند که باید از نایب رئیس فدراسیون پرسید، چرا این موارد را به مراجع مربوطه اعلام کرده و ترجیح داده در فضای مجازی مطرح کند! حتماً این موضوعات مهم هستند و باید به آنها رسیدگی شود اما نوع واکنش نایب رئیس فدراسیون با آنها قدری عجیب و سؤال‌برانگیز است.


Page Generated in 0.0058 sec