printlogo


کد خبر: 266234تاریخ: 1401/11/19 00:00
خبر



21 بهمن، شروع رقابت دوومیدانی کاران در قزاقستان
تیم ملی دوومیدانی ایران برای حضور در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا تهران را به مقصد شهر نورسلطان  کشور قزاقستان ترک کرد تا از روز 21 بهمن ماه مسابقاتش را آغاز کند. تیم ایران با ترکیب ریحانه مبینی، حمیده اسماعیل‌نژاد، فاطمه محیطی‌زاده و فرزانه فصیحی در بخش زنان و حمیدرضا کیا، ارشیا مصدقی، مسعود کامران و جلیل ناصری در بخش مردان در این مسابقات شرکت می‌کند. پریسا بهزادی، عباس فتحی و محمد عبده به‌عنوان کادر فنی تیم ملی را همراهی می‌کنند. فرزانه فصیحی به‌دلیل حضور در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه از این کشور به قزاقستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود. رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا از 21 بهمن به‌مدت سه روز در نورسلطان برگزار می‌شود.

حضور ایران با 8 اسکی باز در قهرمانی جهان
تیم ملی اسکی آلپاین ایران با چهار ورزشکار مرد و چهار ورزشکار زن در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کند. مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان از ۲۷ بهمن تا اول اسفند به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود که برای حضور در این رقابت‌ها، پس از چند مرحله اردو، کادر فنی ترکیب نهایی تیم ملی را اعلام کرد. تیم ملی مردان با ترکیب محمد کیادربندسری، ‌مرتضی جعفری، محمد ساوه شمشکی و امیرعلی علیزاده با سرمربیگری باقر کلهر عازم این مسابقات می‌شود. در بخش زنان هم مرجان کلهر، صدف ساوه شمشکی، مریم کیاشمشکی و زهرا علیزاده نفرت اعزامی هستند که هدایت آنها را مریم حق‌بین برعهده دارد. در این سفر علیداد ساوه‌‌ شمشکی به‌عنوان سرپرست تیم را همراهی می‌کند.

مس شهر بابک، قهرمان سوپر لیگ والیبال نشسته شد
بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان با قهرمانی تیم مس شهر بابک به پایان رسید. فینال لیگ‌ برتر والیبال نشسته مردان دیروز(سه‌شنبه 18 بهمن) بین تیم‌های مس شهر بابک و پالایش نفت آبادان در باشگاه عقاب نیروی هوایی برگزار شد که در این دیدار تیم مس شهر بابک با نتیجه ۳ بر صفر برابر پالایش نفت آبادان به برتری رسید و برای دومین بار قهرمان رقابت‌های سوپر لیگ والیبال نشسته مردان شد.


Page Generated in 0.0045 sec