printlogo


کد خبر: 266223تاریخ: 1401/11/19 00:00
خبر



پنالتی نفت گم شد پنالتی استقلال باید تکرارمی‌شد
حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره بحث برانگیز‌ترین صحنه بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان می‌گوید: « در دقیقه 9 حاج ملک باید یک پنالتی به سود مسجدسلیمان اعلام می‌کرد در این لحظه رافائل سیلوا با پای چپ خود ساق پای چپ حسین شنانی را زد و داور باید برای تیم میهمان پنالتی می‌گرفت که به اشتباه این کار را انجام نداد.» به جزسلیمانی دیگر کارشناسان داوری نیز نظر به تضییع حقوق نفت مسجد سلیمان در ابتدای بازی دادند واعلام کردند داور باید یک پنالتی به سود نفت می‌گرفت. سلیمانی درباره پنالتی روی قایدی هم گفت: «در دقیقه 5+90 اعلام پنالتی به سود استقلال درست بود. در آن لحظه فرهاد کرمانشاهی به پشت پای چپ مهدی قایدی ضربه زد و حاج ملک تصمیم درستی گرفت اما باید پنالتی مهدی قایدی تکرار می‌شد زیرا دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان پیش از اینکه بازیکن استقلال ضربه بزند دست‌کم یک گام جلو آمد و به این طریق موفق شد این پنالتی را مهار کند.»


واکنش نقی‌زاده به شکست نفت
میثم نقی‌زاده، بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره شکست مقابل استقلال می‌گوید: « مقابل تیم بزرگ استقلال خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در ضربات آخر مقداری بی‌دقتی کردیم. استقلال هم بازیکنان باتجربه‌ای دارد و ضربات آخر را خوب زد. به این تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم با جبران کردن این نتیجه در بازی‌های بعدی، نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر نگه داریم. با این حال چند هفته و حدود 36 امتیاز مانده است. اطمینان داشته باشید تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم.»


شهباززاده هیچ انگیزه‌ای ندارد!
یادتان هست سجاد شهباززاده ابتدای فصل با چه هیاهویی به استقلال آمد؟ سجاد شهباززاده اما تا پایان هفته نوزدهم حتی یک گل هم برای استقلال به ثمرنرسانده و درجریان بازی با نفت مسجد سلیمان نیز که دوباره از سوی کادرفنی استقلال به بازی گرفته شد، نتوانست گلی به ثمربرساند. حقیقت این است که بازگشت شهباززاده به استقلال یک شکست بزرگ دراین فصل بود و همان بهتر که ساپینتو از این پس دیگر به این بازیکن بازی ندهد ولااقل از بازیکنان جوانی همچون زواری، حامدی‌فر، صادقی و تعدادی دیگر از جوان‌های تشنه بازی درترکیب استقلال استفاده کند. شهباززاده هرگاه به ترکیب استقلال می‌آید عملاً تیم را 10 نفره می‌کند و انگار هیچ تمرینی با هم تیمی‌هایش نکرده که این اندازه با سایر بازیکنان استقلال ناهماهنگ است.


رضاوند: استقلال بهتر هم می‌شود
آرش رضاوند درباره دلایل بردهای تیمش گفت: «خدا را شکر. ما به این 3 امتیاز نیاز داشتیم چون امتیازهای زیادی را از دست داده بودیم. ما در یک برهه مصدومان زیادی داشتیم و هنوز هم کامل به تیم نرسیده‌اند. ان‌شاءالله آنها هم به ترکیب تیم برسند و قطعاً ما بهتر از این می‌شویم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم که اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد.»
 


Page Generated in 0.0053 sec