printlogo


کد خبر: 266222تاریخ: 1401/11/19 00:00
چرا هواداران با مهری و رضاوند مشکل داشتند؟
ماتا: آقای عنایتی کدام بازی را دیدی؟



روی ماتا، مربی استقلال بعد از پیروزی به حرف‌هایش قبل از بازی اشاره کرد: «گفته بودم بازی سختی در پیش داریم، اما تیم ما از همان ابتدا محکم شروع کرد و توانست گل بزند. در ادامه هم چند فرصت داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و لایق این بودیم که گل‌های بیشتری بزنیم.»
ماتا درادامه از رضاوند ومهری دفاع کرد: «نمی‌دانم چرا هواداران با این دو بازیکن مشکل داشتند. آنها از زمانی که آمدند ما فقط کیفیت بالایی از آنها دیدیم. نمی‌توانیم درمورد گذشته صحبت کنیم، چون ما حضور نداشتیم، اما فکر می‌کنم هواداران با آنها منصف نبودند. آنها کیفیت بالایی دارند و با تیم همسطح هستند و به تیم کمک می‌کنند. وقتی تماشاگران هم به آنها اعتماد به نفس بدهند آنها به سطح بالاتر خواهند رسید.»
ماتا نسبت به اظهارات رضا عنایتی که گفته تیم ما بیشترازاستقلال موقعیت داشته نیزاین واکنش را نشان داد: «من نمی‌دانم او کدام بازی را دیده است. فکر می‌کنم در مجموع 13 موقعیت گل داشتیم و تیم حریف هم تنها 5 فرصت داشت.»
مربی استقلال درصحبتی اختصاصی با خبرنگار ایران ورزشی در ورزشگاه آزادی نیز درباره بازی آینده گفت: «باید همین طور با انگیزه باشیم. این روند خوب است. باید حفظ شود.»
 


Page Generated in 0.0061 sec