printlogo


کد خبر: 266221تاریخ: 1401/11/19 00:00
حمله عنایتی به داور
حاج‌ملک مثل مانع مقابل نفت مسجد سلیمان بود

رضا عنایتی از داوری حمید حاج‌ملک به شدت گله کرده است. عنایتی می‌گوید: «بازیکنان ما در بازی با استقلال اعتماد به نفس‌شان پایین بود وگرنه می‌توانستند کار بزرگی در زمین انجام بدهند. بخش دیگر این بازی هم مربوط به داوری است که هر تاکتیکی بزنید و هر کاری بخواهید داخل زمین بکنید یک نفر مثل مانع جلوی شما باشد کاری نمی‌توانید بکنید. ما گل خورده‌ایم و در دقیقه 9 پنالتی‌مان گرفته نمی‌شود.
سوت‌های وسط زمین همگی برعکس بود، اوت‌ها همه برعکس، در دقیقه 95 - 94 یک پنالتی برای حریف گرفتند که فقط خنده‌ات می‌گیرد. دوست داری فقط بخندی. نگاه می‌کنی می‌بینی یک متر فاصله دروازه‌بان و مهاجم است.
شما هر چقدر هم تلاش کنید نمی‌توانید در چنین بازی موفق باشید. چون زور دوستان یک مقدار زیادتر است.» سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: «دنبال بهانه‌جویی نیستیم بهانه هم نمی‌گیرم. مقابل استقلال تمام توان‌مان را گذاشتیم و در بازی‌های آینده هم همین کار را می‌کنیم تا بتوانیم جبران کنیم. بازی سختی شد. ولی می‌توانستیم اگر بازیکنان‌مان اعتماد به نفس بیشتری داشتند برنده بازی باشیم اما این اتفاق نیفتاد. به تیم خوب استقلال بار دیگر تبریک می‌گویم و برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.»
 


Page Generated in 0.0060 sec