printlogo


کد خبر: 266216تاریخ: 1401/11/19 00:00
خبر



خوش و بش عنایتی و ساپینتو
پیش از شروع مصاف تیم‌های استقلال و نفت‌ مسجدسلیمان، ریکاردو ساپینتو در رختکن تیم نفت حاضر شد و به عنایتی سرمربی نفت گفت: «چون من امروز نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم، در اینجا حاضر شدم تا به شما خوشامد بگویم. ضمن اینکه بابت اظهارات روز گذشته در کنفرانس خبری هم از شما تشکر می‌کنم.» در ادامه نیز عنایتی بابت خوشامدگویی ساپینتو، از او تشکر کرد و دو مربی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.
 

استقبال چندانی نشد
باشگاه استقلال وقتی متوجه شد به دلیل بالا بودن قیمت بلیت هواداران این تیم نتوانستند در بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه حضور داشته باشند، سعی کرد قیمت‌ها را بشکند تا هواداران شرایط حضور در ورزشگاه آزادی را پیدا کنند اما با اینکه تا حدودی قیمت بلیت‌ها نسبت به بازی قبلی کاهش پیدا کرده بود، با این وجود روز گذشته در بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان هم باز استقبال چندانی از بازی نشد. اینطور که گفته شد در بازی روز گذشته قیمت بلیت پشت دروازه پنجاه هزار تومان، قیمت سکوهای جلوی جایگاه صد و پنجاه هزار تومان و در نهایت قیمت بلیت جایگاه ویژه پانصد هزار تومان به فروش رسید. این در حالی است که در بازی استقلال و ملوان بلیت جایگاه ویژه یک میلیون تومان به فروش رسید! رقم بلیت‌هایی که این روزها در اختیار تماشاگران قرار می‌گیرد قطعاً برای قشر آسیب‌پذیر جامعه مناسب نیست. همیشه سکوهای ورزشگاه توسط افرادی پر می‌شود که از نظر سطح مالی قشر آسیب‌پذیر جامعه هستند و تهیه بلیت با رقم‌های بالا قطعاً منجر به خالی شدن سکوهایی می‌شود که پیش از این در بازی‌های استقلال و پرسپولیس مملو از جمعیت
بوده است. تاکنون دو بازی استقلال بدون استقبال تماشاگر بوده است و پیش‌بینی می‌شود اگر همینطور شرایط پیش برود باز هم در بازی‌های خانگی استقلال استقبالی از بازی‌ها نشود.

 
بی‌اطلاعی عجیب هیأت مدیره از رقم قراردادها
اینکه اعضای هیأت مدیره استقلال در تازه‌ترین اظهارنظرهای خود اعلام کردند که از رقم قرارداد بازیکنانی که آجورلو با آنها قرار داد بسته بی‌اطلاع هستند؛ عجیب و دور از ذهن است.
چطور می‌شود افرادی که در رأس مدیریت باشگاه استقلال حضور دارند در جریان قرارداد بازیکنان و شرط و شروط این قراردادها نباشند! که اگر این موضوع صحت داشته باشد، نشان می‌دهد اتاق فکر استقلال هیچ اختیاری ندارند.
 البته باور این نکته برای هر کسی که دستی بر آتش دارد، دور از ذهن و منطق است.
 


Page Generated in 0.0049 sec