printlogo


کد خبر: 265605تاریخ: 1401/11/10 00:00
خبر



پرسپولیس – ایرالکو با حضور تماشاگران
هواداران قرمز بعد از 5 ماه در ورزشگاه آزادی!
پرسپولیس عصر چهارشنبه در هفته هجدهم لیگ برتر باید در تهران مقابل آلومینیوم اراک بازی کند.نکته جالب توجه اینکه این بازی در حضور هواداران برگزار خواهد شد .اتفاقی که هواداران پرسپولیس چند هفته‌ای است منتظرش بودند.هواداران پرسپولیس در این فصل فقط  در دو هفته دوم و چهارم و در دیدار مقابل فولاد و صنعت نفت آبادان توانستند بازی تیم محبوب‌شان را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند. در واقع از آخرین حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه که در تاریخ 9 شهریور و بازی با صنعت نفت بوده تا چهارشنبه این هفته 12 بهمن ماه بیش از 5 ماه می‌گذرد. نخستین بازی خانگی پرسپولیس که این فصل بدون تماشاگر شد دیدار هفته هفتم مقابل تراکتور بود که سرخ‌ها اولین شکست خود را متحمل شدند اما حالا بعد از باخت به فولاد قرار است هواداران پرسپولیس برای شکست تیم رحمتی به ورزشگاه بروند و حامی تیم مورد علاقه‌شان باشند.

آمادگی پرسپولیس برای کمک به زلزله زدگان
شنبه شب زلزله شدیدی، خوی و سایر قسمت‌های آذربایجان غربی و شرقی را لرزاند که بر اساس گزارش‌های رسمی، شوربختانه آسیب جانی برای هم میهنان در پی داشته و باعث خرابی‌های قابل توجهی در سطح شهر و روستاها شده است. باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان خوی، آذربایجان غربی و دیگر مناطق، از سایر هم‌میهنان درخواست دارد تا حد توان کمک‌های خود را از مردم زلزله زده دریغ نکنند تا در این روزهای زمستانی و سرد، مشکلات آنها به حداقل برسد.
همچنین باشگاه پرسپولیس با افرادی که در این زلزله اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند، ابراز همدردی کرده و غم آنها را غم خود می‌داند.همچنین باشگاه پرسپولیس آماده همکاری با هلال احمر و سایر ارگان ها و نهادها برای کمک به هم‌میهنان است و بار دیگر از تمام مردم ایران و بخصوص هواداران پرسپولیس درخواست ویژه دارد تا بر اساس نیازهای اعلام شده، به یاری مردم زلزله‌زده آذربایجان بشتابند.

یک پرسپولیسی شاگرد حسین عبدی شد
با نتایج خوبی که تیم نوجوانان پرسپولیس گرفته حالا یکی از بازیکنان این تیم به لیست تیم نوجوانان ایران دعوت شده تا برای یک تورنمنت چهارجانبه به بلاروس برود.
تیم نوجوانان کشورمان، خرداد سال آتی در مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا به میزبانی تایلند شرکت می‌کند. به این منظور اردوهای داخلی و برون مرزی این تیم در حال پیگیری است و چهارمین اردوی داخلی شاگردان حسین عبدی از امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. به همین خاطر حسین عبدی از مجتبی ایوبی اصل بازیکن تیم نوجوانان پرسپولیس هم دعوت کرده تا در اردو حضور داشته باشد.
 


Page Generated in 0.0054 sec