printlogo


کد خبر: 265332تاریخ: 1401/11/6 00:00
خبر

شکست السیلیه مقابل الوکره
ناکامی محمدی در گلزنی
در یکی از مسابقات هفته یازدهم و پایانی نیم‌ فصل اول لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه که مثل دیدارهای اخیرش مهرداد محمدی را در ترکیب و خط حمله داشت، در ورزشگاه سعود بن‌عبدالرحمن به مصاف تیم رده سومی الوکره رفت. الوکره که امید ابراهیمی را پس از جام جهانی ۲۰۲۲ به خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نداشته، این بار هم برابر السیلیه این بازیکن را در جمع نفرات خود نمی‌دید ولی با این وجود توانست به یک پیروزی پر گل دست پیدا کند. یاران ابراهیمی که در دیدار هفته گذشته مقابل العربی نخستین شکست فصل را متحمل شده بودند، در مسابقه خانگی توانستند به برتری ۵ بر صفر برابر تیم قعرنشین السیلیه دست پیدا کنند تا ۱۸ امتیازی شوند و در رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند. مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی السیلیه که پیش از این در سه مسابقه لیگ ستارگان قطر یک گل برای این تیم به ثمر رسانده بود، در حضور ۷۰ دقیقه‌ای در بازی برابر یاران ابراهیمی نتوانست گل بزند.


ادامه درخشش پوردارا در کویت
صعود الکویت با پاس یک ایرانی
جدال تیم‌های الکویت و التضامن در جام حذفی در جریان بازی و وقت اضافه با نتیجه مساوی 3-3 پایان یافت اما در ضربات پنالتی تیم الکویت با نتیجه 5-4 پیروز شد و به دور بعدی مسابقات صعود کرد. در این بازی علی پوردارا بازیکن ایرانی‌الاصل الکویت، در ترکیب ثابت این تیم به میدان آمد و در پست وینگر چپ پاس گل اول تیمش را داد. او پیش‌تر عضو تیم امید بود و برای تیمی که مهدی مهدوی‌کیا هدایتش را بر عهده داشت، بازی کرد. الکویت در لیگ برتر کویت با 22 امتیاز از 11 بازی صدرنشین است.


مدافع ایرانی در لیست نفتچی
صباح، اولین بازی حق‌وردی؟
حجت حق‌وردی ابتدای فصل و بعد از دو سال برای سومقاییت در لیگ آذربایجان، به ایران برگشت و پیراهن تراکتور را بر تن کرد. حق‌وردی در تراکتور آنطور که باید در ترکیب قرار نگرفت و به همین دلیل برای نیم‌فصل دوم ترجیح داد از این تیم تبریزی جدا شود. او که عضو سومقاییت بود و بازیکن این تیم محسوب می‌شد، رضایتنامه‌اش را گرفت و به نفتچی رفت تا برای این تیم قدیمی و ریشه‌دار لیگ آذربایجان بازی کند. حق‌وردی البته در یکی دو هفته اخیر فرصت بازی به دست نیاورده اما امیدوار است برابر صباح به میدان برود و برای نخستین بار پیراهن نفتچی را در لیگ آذربایجان بپوشد. نفتچی باکو در پایان هفته هجدهم با کسب 38 امتیاز در رده سوم ایستاده و امیدوار است بتواند سهمیه حضور در لیگ اروپا را به دست بیاورد. بدون شک یکی از دلایل انتقال حق‌وردی به نفتچی نیز همین موضوع بوده و او مترصد فرصتی است تا بتواند در تورنمنت‌های اروپایی معتبر به میدان برود و تجربه بازی در آنها را کسب کند.
 


Page Generated in 0.0059 sec