printlogo


کد خبر: 265315تاریخ: 1401/11/6 00:00
خبر



رأی درگیری ترابی – موسوی تا شنبه صادر می‌شود
در شرایطی که حدود 2 هفته از تشکیل جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی پرونده درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی با حضور این 2 بازیکن و نمایندگان باشگاه‌‌های پرسپولیس و نساجی می‌گذرد، هنوز رأی این پرونده صادر نشده است.
البته کمیته انضباطی پس از برگزاری جلسه اول مربوط به این مسابقه، از علی صفایی (داور) و ناظران بازی نیز دعوت کرد تا در جلسه شرکت کنند. روز دوشنبه هم جلسه‌ای با حضور این نفرات برگزار شد و صفایی و ناظران دیدار نساجی و پرسپولیس نیز توضیحات خود را ارائه کردند. با وجود این به‌دلیل غیبت برخی اعضای کمیته انضباطی، رأی پرونده صادر نشد.
ظاهراً قرار است در صورتی که اعضای غایب کمیته با نظر حاضران در جلسه قبلی موافق باشند، رأی این پرونده جنجالی تا شنبه صادر شود. در غیر این صورت اعضای کمیته تا دوشنبه هفته بعد پرونده را جمع‌بندی کرده و رأی نهایی خود را صادر می‌کنند.

 درویش در تمرین پرسپولیس
رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ظهر دیروز به همراه مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافتند. در جریان این حضور و پیش از آغاز تمرین، رضا درویش دقایقی با اعضای تیم و کادر فنی صحبت و ضمن تشکر و قدردانی از بازیکنان و کادر فنی بابت نتایج کسب شده، برای تیم در بازی‌های پیش رو، آرزوی موفقیت کرد. درویش در ادامه این دیدار، توضیح مختصری در خصوص شرایط باشگاه ارائه داد و تعدادی از بازیکنان نیز در مورد مسائل خود با مدیر عامل باشگاه صحبت کردند. مدیر عامل پرسپولیس، بخشی از تمرین سرخپوشان را نیز به نظاره نشست.
 
پاداش‌ها پرداخت شد
روز گذشته و در فاصله ۴۸ ساعت تا دیدار مقابل فولاد، مدیران باشگاه پرسپولیس پاداش دو پیروزی اخیر را به حساب بازیکنان و مربیان واریز کردند. پیش از این اعضای تیم، پاداش برد مقابل نساجی و ذوب‌آهن را از باشگاه طلبکار بودند و حالا درویش موفق شده این بدهی را پرداخت کند. همچنین باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل حدود ۴۵ درصد از مطالبات بازیکنان را به آنها پرداخت کرده است.
 
 بازی پیشکسوتان احتمالاً در روز پدر
حاصل نشست و گفت‌و‌گوی اعضای شرکت‌های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس، تدارک بازی خیرخواهانه‌ای بود که قرار است به مناسبت ولادت مولی الموحدین، حضرت علی(ع) و روز پدر با حضور بزرگان نامدار فوتبال ایران و دو باشگاه، در حمایت از کودکان سرطانی و به افتخار آنها برگزار شود.
در این جلسه همچنین مقرر شد؛ در رایزنی با مراجع ذیربط، مصاف موسپیدکرده‌های فوتبال ایران با حضور علی ‌پروین و حسن روشن، در صورت امکان با حضور تماشاگران و فروش بلیت‌های «همت عالی» برگزار شود. عواید این مسابقه غیر از بلیت‌فروشی هم به امور خیریه اختصاص خواهد یافت.


Page Generated in 0.0054 sec