printlogo


کد خبر: 265313تاریخ: 1401/11/6 00:00
شروع مجددهای بیرانوند و پاس‌هایش، بوی گل می‌دهد
اسدبیگی: چیپ زیبایی را که از وسط زمین به گردان زدم، فراموش نمی‌کنم



مسعود قراگزلو
روزنامه‌نگار
سینا اسدبیگی، هافبک شوتزن پرسپولیس از شرایط تیمشان برای دیدار مقابل فولاد صحبت می‌کند و به این مسأله اعتقاد دارد اگر بازی با تماشاگر برگزار می‌شد بهتر بود. البته این وعده و دلخوشی را داد که دیدار بعدی‌شان مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر برگزار شود تا پرسپولیس بتواند از سرمایه‌های اصلی خودش به نحو احسن بهره بگیرد. به بهانه بسیاری از موارد پیرامون سرخپوشان گفت‌و‌گویی با
اسدبیگی داشتیم.
 
در خصوص بازی مقابل فولاد چه صحبتی داری؟
فولاد تیم خوبی است اما فراموش نکنید که ما هم در بهترین شرایط ممکن هستیم و به نوعی روی دور قرار داریم. از این‌رو خیلی سخت است که متوقف شویم. شرایط تیم‌مان خیلی خوب است و بازیکنان‌مان خیلی سرحال و آماده هستند از این رو با تمام قدرت و تنها با هدف برد پیش می‌رویم و از آنجا که هدفی جز قهرمانی و رسیدن به صدر نداریم محکوم به برد هستیم و به چیزی جز برد و کسب امتیاز حتی در خانه حریف فکر نمی‌کنیم. از سوی دیگر کادر فنی ما برای هر بازی برنامه‌ریزی دقیقی دارد که اگر آن برنامه‌ها را پیاده کنیم حتماً می‌توانیم به پیروزی برسیم.
قرار بود بازی‌تان مقابل فولاد در حضور تماشاگر برگزار شود اما به‌دلیل عدم آمادگی باشگاه فولاد بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود!
ای کاش بازی با حضور تماشاگر برگزار ‌شود چون در این صورت شرایط بهتری وجود داشت و بازیکنان با هیجان بیشتری می‌جنگیدند چون به نوعی روح بازی بودند اما در هر حال من خیلی امیدوارم که بازی بعدی ما در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم برگزار شود تا ما از حضور آنها بهره ببریم و با شوری که به بازی می‌دهند ما را به سمت و سوی یک بازی خوب همراه با کسب نتیجه عالی سوق می‌دهند.
از دیدار مقابل فولاد با تیم‌های قبلی‌ات چه خاطره خوبی داری؟
یادم می‌آید فصل قبل که من در ذوب‌آهن بودم و شهاب گردان دروازه‌بان تیم فولاد بود، ضربه چیپی دقیق از وسط زمین زدم که آن را گردان نتوانست خوب مهار کند و در برگشت هم‌تیمی‌ام امین درویشی گل تیم‌مان را به ثمر رساند.
باز هم می‌توانی نظیر گلی که به گل‌گهر زدی و آن را به آر پی جی شبیه دانستی گل بزنی؟
هیچ بازیکنی از گل زدن بدش نمی‌آید. بخصوص اینکه اگر با پیراهن پرسپولیس گل بزنید شیرینی و حلاوت آن گل‌تان چند برابر خواهد بود اما باور کنید برایم فرقی نمی‌کند چه بازیکنی گل بزند و نکته مهم این است که تیمم برنده شود و سه امتیاز دیگر را کسب کند و قطعاً در چنین شرایطی ما به دنیال این هستیم که برنده شویم و دست پر از میدان خارج شویم و به یکه‌تازی‌مان و صدرنشینی‌مان در لیگ برتر ادامه دهیم.
در خصوص قرعه بسیار سخت‌تان مقابل سپاهان در جام حذفی چه صحبتی داری؟
سپاهان تیم خوب و قوی است اما ما هم پرسپولیس هستیم و پر افتخارترین و پر هوادار‌ترین تیم ایران هستیم. از سوی دیگر هدف ما هم دبل کردن در قهرمانی است. به همین دلیل به قرعه سخت فکر نمی‌کنیم و تنها به بردن و پیروزی و قهرمانی فکر می‌کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم به هدف‌مان در دو جام برسیم.
در رابطه با شروع مجددهای علی بیرانوند که عالی پاس گل می‌دهد چه صحبتی داری؟
علی بیرانوند شروع مجددهایش و پاس‌هایش به نوعی بوی گل می‌دهد و بازیکنان ما خصوصاً عناصر تهاجمی‌مان از این شروع مجددها نهایت بهره را می‌برند چه بسا که یک بار سعید صادقی و محمد عمری روی شروع مجدد عالی علی بیرانوند به گل رسیدند؛ گلی که نحوه پاس دادن علی بیرانوند بسیار زیبا و تماشایی بود.


Page Generated in 0.0050 sec