printlogo


کد خبر: 265307تاریخ: 1401/11/6 00:00
هفته نوزدهم لیگ آزادگان
روز بد مدعیان در روز خوب لیگ


در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ دسته اول آزادگان فوتبال کشورمان، تیم صدرنشین در خانه خودش مقابل دریابابل متوقف شد.
این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که برای شمس آذرقزوین، رحمان جعفری در دقیقه 20 و برای دریابابل مهرداد حیدری در دقیقه 13 گل زدند.
محمدپاپی در دقیقه 73 ازشمس آذر اخراج شد. سایپا به عنوان یک مدعی به مصاف شهرداری آستارا رفت و این بازی هم یک بر یک به پایان رسید.
 برای سایپا امیرمحمد محکم کار
و برای شهرداری آستارا مهدی عسگری گل زدند.
فجرسپاسی که جزء مدعیان است در رویارویی با خیبرخرم آباد با یک گل بازنده شد. گل خیبر را مهرداد قنبری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.استقلال خوزستان هم که در جمع مدعیان بود، مقابل استقلال ملاثانی به تساوی یک بر یک رضایت داد.
برای استقلال جواد آقایی‌پور و برای استقلال ملاثانی محمدامین سعداوی گلزنی کردند. بازی مس شهربابک و پارس جنوبی جم بدون به ثمر رسیدن گلی به پایان رسید. چوکاتالش در خانه خودش 2 بر صفر آرمان گهر بحران زده را برد.
 بازی پرگل این هفته در اردکان رقم خورد، چادرملواردکان که این روزها وضعیت بسیار خوبی دارد، توانست در دیداری حساس مقابل خوشه طلایی ساوه با نتیجه 4 بر 2 برنده از زمین خارج شود.
گل‌های چادرملواردکان را محمدامین اسدی، رضا دهقان، امید سام‌کن و علی خدادادی  به ثمر رساندند.
در این هفته از رقابت‌ها، که بعداز چند هفته ناکامی مهاجمان، 18 گل به ثمر رسید، مدعیان از جمله شمس آذرقزوین، فجر، استقلال و ... روز خوبی نداشتند.
 خیبر خرم آباد1 – 0 فجر سپاسی
سایپا 1 – 1 شهرداری آستارا
استقلال خوزستان 1 – 1 استقلال ملاثانی
مس شهر بابک 0 – 0 پارس جنوبی جم
چوکا تالش 2 – 0 آرمان گهر
شمس آذر قزوین 1 – 1 دریا بابل
چادرملو اردکان 4 – 2 خوشه طلایی ساوه
 


Page Generated in 0.0057 sec