printlogo


کد خبر: 265299تاریخ: 1401/11/6 00:00
تقابل جوانی و تجربه
بازی جذاب با حضور پرشورهای مازنی

مصاف نساجی مازندران و سپاهان یکی از بازی‌های جذاب هفته هفدهم خواهد بود. بازی مهمی که قرار است با حضور تماشاگران پرشور قائمشهری برگزار شود.
نساجی که فصل را خوب شروع نکرد و نتایج ضعیفی می‌گرفت، بالاخره بعد از یک تعطیلی توانست به شرایط آرمانی برسد و بردهای پرگل خوبی به دست بیاورد.
 بردهایی که تعجب خیلی‌ها را به‌دنبال داشت چرا که این تیم توانست حتی گل‌گهر را در سیرجان براحتی شکست دهد و البته نتایج جذاب دیگری هم به دست بیاورد.
روند صعودی نساجی ادامه داشت تا اینکه مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد. انگار همین یک شکست کافی بود تا تیم دچار نوسان عجیبی شود. به طوری که دیگر نمی‌توان نتایج نساجی مازندران را مقابل هیچ تیمی پیش‌بینی کرد.  حالا شاگردان حمید مطهری در شرایط متفاوتی میزبان سپاهان اصفهان هستند. میزبان تیمی که برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند و چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهد. زردپوشان اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس برای رسیدن به رده اول جدول هستند و برای همین مسأله در بازی مقابل نساجی مازندران فقط برد می‌خواهند.
البته آنها بخوبی می‌دانند کار سختی مقابل قرمزپوشان با حضور هواداران پرشورشان دارند. آن هم زمانی که قرار است بعد از ماه‌ها درهای ورزشگاه‌ها به روی هواداران باز شود. نکته جالب این است که نساجی مدت‌هاست نتوانسته سپاهان را ببرد و هم در خانه و هم خارج از خانه به زردپوشان اصفهانی امتیاز کامل را داده. حالا همین مسأله برای قرمزپوشان قائمشهری انگیزه زیادی ایجاد کرده تا بتوانند این طلسم را بشکنند و از شاگردان مورایس امتیاز بگیرند.  با این شرایط به نظر می‌رسد بتوانیم شاهد یک بازی تهاجمی و زیبا باشیم. مسابقه‌ای که بازیکنان و مربیان فقط تمرکزشان روی فوتبال است، نه حواشی و جنجال‌های بیهوده. نساجی در بازی رفت 2 بر یک بازنده شد اما فوتبال خوبی ارائه کرد و سپاهان هم بعد از شکست دادن استقلال اسب خود را برای کورس قهرمانی زین کرده است. زردپوشان اصفهانی در لیگ سه برد متوالی دارند و نمی‌خواهند نوار بردهایشان قطع شود، مأموریتی که در قائمشهر بسیار سخت به نظر می‌رسد. سپاهان با 23 گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد اما علیرضا حقیقی مقابل چنین تیم‌هایی انگیزه بالایی دارد و بخوبی خودنمایی می‌کند.
در این بازی، نساجی مهرداد عبدی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این بازیکن که از نظر نساجی‌چی‌ها خوش‌یمن است و هر وقت گل می‌زند تیم‌شان برنده خواهد شد، حالا نمی‌تواند در این بازی مهم به میدان برود.
به جز او، اکبر صادقی هم از سوی حمید مطهری به‌دلیل اعتراض به نیمکت‌نشینی در بازی قبلی، از تیم کنار گذاشته شد و حتی وساطت بازیکنان برای بازگشتش به تمرینات جواب نداد تا در آستانه اخراج قرار بگیرد. در سپاهان هم رناتو داسیلویرا مدافع برزیلی ناگهان تصمیم به جدایی گرفت و با باشگاه برای این مسأله توافق کرد. حالا مورایس به‌دنبال جذب مدافع جدید است اما تا قبل از این اتفاق، نساجی فرصت خوبی دارد که باخت بازی رفت را جبران کند.  تقابل مطهری و مورایس در این بازی هم می‌تواند جذاب باشد. یک طرف مربی جوان و باانگیزه‌ای که می‌خواهد خودی نشان دهد تا باز هم پیشنهاد سرمربیگری پیدا کند، در مقابل هم مورایس که یکی از مربیان باتجربه به حساب می‌آید و می‌خواهد در اولین حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران به موفقیت برسد.

 


Page Generated in 0.0059 sec