printlogo


کد خبر: 265288تاریخ: 1401/11/6 00:00
نیوکاسل در آستانه شکستن طلسم 47 ساله


هنگام به صدا درآمد سوت پایان بازی در ورزشگاه سنت مری هیچ مشتی گره نشد. نیوکاسل به تازگی بزرگترین بازی خود را در سال‌های اخیر برده بود. ادی هاو می‌خواهد هواداران رویاپردازی کنند، اما بازیکنان و کادر فنی می‌دانند که هنوز برای رسیدن به اولین فینال جام اتحادیه از سال 1976 کار دارند. پیروزی یک بر صفر برابر ساوتهمپتون در سه‌شنبه شب آنها را یک قدم به این هدف نزدیک کرد اما 90 دقیقه حساس دیگر در بازی برگشت در سنت جیمز پارک انتظارشان را می‌کشد.
از این رو، مشخص بود که به خاطر این پیروزی هیچ جشن بزرگی در زمین یا در رختکن خانه حریف برگزار نمی‌شود. در واقع، برای اولین بار از زمان روی کار آمدن هاو، هیچ عکس تیمی از شادی بازیکنان در رختکن پس از پیروزی در صفحات تیم در فضای مجازی آپلود نشد. پیام واضح بود: از این نبرد هنوز نیمی دیگر باقی مانده است.
 او به خبرنگاران گفت: «ذهن من در حال حاضر روی بازی هفته آینده و چالش‌های پیش روی ما برای بازی بعدی است و اینکه چگونه می‌توانیم بازیکنان را در بهترین شرایط ذهنی برای بازی برگشت قرار دهیم. هر موضوع دیگری به جز این می‌تواند منتظر بماند. فعلاً همه چیز مربوط به بازی بعدی می‌شود تا مطمئن شویم که خوب بازی می‌کنیم.»
نیوکاسل در سنت ماری بهترین بازی‌اش را ارائه نکرد، اما مهم این بود که دست پر به سنت‌جیمز پارک برگشت. جولینتون اگرچه در نیمه اول یک گلش به طرز بحث‌برانگیزی مردود شد و فرصت‌های متعددی را هم برای شکستن قفل دروازه حریف از دست داد اما در نهایت تیمش را پیش انداخت و همین یک گل برای پیروزی تیم میهمان کافی بود. البته تفاوت در عملکرد نیوکاسل زمانی محسوس شد و حملات این تیم جان گرفت که الکساندر ایساک وارد میدان شد.
در انتهای میدان نیز، نیوکاسل از حضور دروازه‌بانی آماده بهره برد. در واقع، قبل از اینکه جولینتون تیمش را به گل برساند، نیک پاپ دروازه‌بان تیم با دو واکنش خوب در فاصله دو دقیقه تیمش را در بازی نگه داشت. این دهمین کلین شیت متوالی پاپ در تمام رقابت‌ها بود، کاری که هیچ دروازه‌بانی در لیگ برتر جزیره حداقل در یک دهه اخیر انجام نداده است.


Page Generated in 0.0061 sec