printlogo


کد خبر: 265271تاریخ: 1401/11/6 00:00
مصاحبه و خبر



شهبازیان: متوجه سیستم استقلال نمی‌شوم
 سبو شهبازیان درباره شرایط استقلال در آستانه بازی با ملوان بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: «استقلال متأسفانه به سپاهان باخت و سه امتیاز حساس را در شروع نیم‌فصل دوم از دست داد. همیشه گفتم استقلال در این فصل بازیکنان خوبی دارد، ولی به‌عنوان کسی که این تیم را دوست دارد باید واقعیت را بگویم. وقتی بازی‌های استقلال را می‌بینم به نظر سردرگم هستند. بازی را که آنالیز می‌کنم متوجه جابه‌جایی مهره‌ها و سیستمی که سرمربی تیم انتخاب می‌کند، نمی‌شوم. این همه بازیکن خوب در خط حمله هستند، ولی تیم نمی‌تواند از موقعیت‌ها استفاده کند.» این مدافع قدیمی استقلال با ابراز امیدواری به اینکه شرایط این تیم در بازی‌های آینده بهتر شود، گفت: «طرفداران امروز سطح فوتبالی‌شان بالا رفته است و دوست دارند فوتبالی ببینند که همراه سه امتیاز باشد. سال‌ها از استقلال این سبک بازی را دیده‌ایم و توقع داریم فوتبالی بازی کند که با امتیاز همراه باشد.»
 
همچنان به‌دنبال آلوز
 باشگاه استقلال طی هفته گذشته و با ارسال نامه‌ای به تراکتور، به‌صورت رسمی خواهان جذب ریکاردو آلوز شده بود ولی تبریزی‌ها صراحتاً این درخواست را رد کرده‌اند، اما حالا خبر می‌رسد که طبق ‌بندی در قرارداد آلوز، استقلال قصد دارد این بازیکن را به تهران بیاورد. گویا در قرارداد این بازیکن و تراکتور ‌بندی وجود دارد که او می‌تواند در صورت جدایی قربان بردیف از تراکتور جدا شود. حالا نیز فتح‌الله‌زاده به همین منظور، موسوی زنوز که پیش از این سابقه کار در تراکتور را دارد، مأمور کرده تا مقدمات حضور بهترین پاسور لیگ در تهران را فراهم کند. باید دید که جنگ بزرگ استقلال و تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی به سود کدام یک خاتمه خواهد یافت. آبی‌ها دست روی کلیدی‌ترین بازیکن تیم تبریزی گذاشته‌اند و از طرف دیگر قصد دارند تا کاوه رضایی را نیز برگردانند.
 
رشیدی: بازی خوبی از استقلال ندیده‌ام
 منصور رشیدی، پیشکسوت باشگاه در واکنش به ادعای مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر حضور لئوناردو پادوانی در بدنه مدیریت این باشگاه گفت: «پادوانی در این تیم (استقلال) مصدوم شده و روی ویلچر رفته است. بهتر است باشگاه پول این بازیکن را بدهد و طبق قانون کارهای لازم انجام شود.» رشیدی درباره تقابل آبی‌پوشان مقابل ملوان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: «هیچ بازی‌ برای تیم‌هایی که بالای جدول هستند، آسان نیست. تیم‌ها تاکتیک خودشان را دارند. استقلال بازی سختی در پیش دارد و این تیم باید از فرصت‌های خود استفاده کند. چند هفته است که بازی‌های خیلی خوبی از استقلال ندیده‌ایم. الان سه چهار هفته است که استقلال موقعیت‌سازی خوبی ندارد و فکر می‌کنم هواداران از عملکرد تیم راضی نباشند.»


Page Generated in 0.0067 sec