printlogo


کد خبر: 265233تاریخ: 1401/11/5 00:00
بایرن مربی دروازه‌بان‌هایش را برکنار کرد
پایان مانوئل نویر در بایرن؟

تونی تاپالوویچ دوست صمیمی مانوئل نویر و مربی دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ به علت جاسوسی و لو دادن صحبت‌های خصوصی کادر فنی به بازیکنان، توسط مدیران باواریایی‌ها اخراج شد. بایرن مونیخ روز دوشنبه خبر برکناری تاپالوویچ را تأیید کرد و دلیل این تصمیم را «اختلافات در مسیر کاری» عنوان کرد.
نشریه بیلد گزارش داده است که اخراج تاپالوویچ، ضربه سختی به مانوئل نویر مصدوم خواهد بود چرا که او بهترین دوست و بزرگ‌ترین معتمدش در بایرن مونیخ را از دست داده است. با وجود تأکیدهای بایرن مونیخ روی دروازه‌بان اول بودن نویر پس از بازگشت، اخراج تاپالوویچ یک نشانه روشن مبنی بر کنار گذاشته شدن او در آینده است. در واقع بایرن مونیخ به آینده بدون نویر می‌اندیشد و با حضور یان زومر، او دیگر غیرقابل جانشین نخواهد بود.
از سوی دیگر، الکساندر نوبل دروازه‌بان بایرن مونیخ که به موناکو قرض داده شده، بزرگ‌ترین برنده خروج تاپالوویچ از بایرن مونیخ خواهد بود. او، دلیل اصلی منتفی شدن بازگشت نوبل به بایرن مونیخ در این ژانویه بود. حالا نوبل می‌تواند در آینده به مونیخ برگردد و نویر را زیر نظر یک مربی دروازه‌بانان «بی‌طرف» به چالش بکشد.
اسون اولرایش هم یکی از بازنده‌های اخراج تاپالوویچ خواهد بود زیرا او همیشه در تیم نویر و تاپالوویچ بوده است. اولرایش همیشه نقش دروازه‌بان ذخیره بودن را پذیرفته و به نویر وفادار بوده است. در تابستان، آینده اولرایش در هاله‌ای از ابهام خواهد بود چرا که با بازگشت نویر و حضور یکی از میان زومر و نوبل، او نمی‌خواهد در بایرن مونیخ دروازه‌بان سوم باشد.
گفتنی است با اخراج تونی تاپالوویچ، تام اشتارکه، دروازه‌بان سوم پیشین بایرن مونیخ تا اطلاع ثانوی مربی دروازه‌بان‌های تیم باواریایی خواهد بود.
 


Page Generated in 0.0055 sec