printlogo


کد خبر: 265223تاریخ: 1401/11/5 00:00
نوستالژی جذاب

امیررضا همایون
روزنامه نگار
طبق برنامه از پیش تعیین‌شده استقلال باید در هفته هفدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف ملوان برود، مسابقه‌ای که تاریخچه طولانی‌ای در فوتبال ایران دارد و برگزاری آن به چند سال گذشته معطوف نمی‌شود و سبقه زیادی دارد. مصاف روز پنجشنبه این دو تیم در ورزشگاه آزادی اما تفاوت اساسی با بازی‌های قبلی دارد.
ملوان در فصل جدید مسابقات برای اولین بار پس از چند فصل بار دیگر به بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتبال ایران صعود کرده و با فانوسی در دست، در تلاش برای حفظ سهمیه خودش در این مسابقات برای فصل آینده است. مهم‌ترین مشکل ملوان که می‌تواند برای این تیم در مصاف با استقلال برای آنها دردسرساز شود، مشکلات مدیریتی و قهر پژمان نوری مدیرعامل این تیم در آستانه مصاف قوهای سپید مقابل استقلال است.
در مقابل آبی‌های پایتخت هم در چند هفته اخیر مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته‌اند. همین سبب شده زمزمه‌های برکناری ساپینتو از گوشه و کنار شهر به گوش برسد. از همین رو استقلال برای جبران ناکامی‌های گذشته به مصاف ملوان خواهد رفت؛ آنچه کار مازیار زارع و شاگردانش برای ادامه دادن روند روبه‌رشدشان را سخت می‌کند.
این بازی برای فوتبال ایران یک نوستالژی خالص است؛ یک نوستال جذاب که خاطرات خوش مصاف‌های این دو تیم در دهه‌های گذشته را زنده می‌کند.

 


Page Generated in 0.0047 sec