printlogo


کد خبر: 265221تاریخ: 1401/11/5 00:00
نور بالای سپاهان پشت سر پرسپولیس

ایمان گودرزی
روزنامه نگار
لیگ بیست و دوم در حالی شروع شد که کاملاً مشخص بود سایر تیم‌های ثروتمند لیگ از قهرمانی‌های استقلال و پرسپولیس خسته شده‌اند. یکی از تیم‌هایی که با برنامه پا به مسابقات گذاشت سپاهان بود، زردپوشان که 7 سال است رنگ جام لیگ برتر را ندیده‌اند با به خدمت گرفتن ژوزه مورایس و خرید ستاره‌های گرانقیمت، در نقل و انتقالات پیش از شروع فصل نشان دادند که این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست.
با دمیده شدن در سوت آغاز لیگ بیست و دوم شاگردان مورایس لیگ را به بهترین شکل ممکن مقابل مدافع عنوان قهرمانی آغاز کردند و برد دو صفر مقابل استقلال گویای عزم جزم سپاهان برای رسیدن به قهرمانی بود. زردپوشان در هفته‌های اول عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند اما در میانه راه دچار افت و خیزهای زیادی شدند. تعطیلات جام جهانی بهترین فرصت برای مورایس و شاگردانش بود تا بار دیگر بتوانند آمادگی خود را بازیابی کنند، این اتفاق تا حدودی برای سپاهانی‌ها رخ داد و از 5 بازی آخر خود موفق شدند 3 بازی را با امتیاز کامل از زمین خارج شوند و یک مساوی و یک باخت را نیز داشته باشند.
برد دوباره مقابل استقلال با شروع نیم فصل دوم نشان داد که اصفهانی‌ها به این راحتی نمی‌خواهند از کورس قهرمانی پا پس بکشند و آنها حالا با 5 امتیاز کمتر پشت سر پرسپولیس قرار دارند. از سوی دیگر گوی حریف سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی نیز به‌نام پرسپولیس در آمده و حالا مورایس برای اینکه بتواند جامی را در دست بگیرد، قطعاً باید پرسپولیس را از میان بر دارد، یا در حذفی و یا در لیگ.

 


Page Generated in 0.0057 sec