printlogo


کد خبر: 265218تاریخ: 1401/11/5 00:00
سوژه

پریرا یک هفته زودتر با گامبا فسخ کرد
توافق کلی مهاجم برزیلی با پرسپولیس
در حالی که گفته می‌شود لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا مهاجم برزیلی مد نظر پرسپولیس با این باشگاه به توافق کلی دست یافته به احتمال زیاد او طی روزهای آینده به ایران خواهد آمد تا قرارداد ببندد. جالب اینکه او تا 10 بهمن‌ماه بازیکن گامبا اوزاکا ژاپن بود اما زودتر یعنی همین دیروز قرارداد خود را فسخ کرد و حالا مانعی برای سرخپوش شدن ندارد.
نکته مهم در مورد لئاندرو پریرا این است که او چهار دوره مصدومیت در سال‌های اخیر داشته است. وی 13 بازی مصدومیت را به دلیل آسیب‌‌ همسترینگ از دست داد تا این موضوع نگرانی بزرگ پرسپولیس باشد. وی همچنین سابقه آسیب‌دیدگی عضله ران را دارد تا به این ترتیب او نیز وضعیتی مشابه یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته داشته باشد.
گفته می‌شود در صورت نداشتن مشکل در تست پزشکی این بازیکن با قراردادی یک و نیم ساله راهی پرسپولیس خواهد شد.


ال‌کلاسیکو بین بازی با هوادار و نفت مسجدسلیمان
پرسپولیس – سپاهان، 3 اسفند
با اعلام سازمان لیگ بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی روز چهارشنبه سوم اسفند ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و رأس ساعت 17 آغاز خواهد شد.
پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر روز 24 بهمن باید مقابل هوادار بازی کند و در تاریخ 8 اسفند مقابل نفت مسجدسلیمان بازی خواهد کرد که هر دو در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما در فاصله بین این دو مسابقه سرخ‌ها باید به اصفهان بروند و در یک مسابقه فوق‌العاده حساس در جام حذفی مقابل سپاهان بازی کنند.


نشست مشترک پیشکسوتان سرخابی
بازی خیریه به نفع کودکان سرطانی
روز سه‌شنبه اعضای پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال دور هم جمع شدند و در حالی که نفرات مشهور نیز در این بین حضور داشتند، ساعاتی را با یکدیگر گذراندند.
اعضای شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال، در این نشست تصمیم گرفتند که همکاری نزدیک خود را از این پس ادامه دهند و حتی ممکن است این همکاری منجر به تشکل‌یابی جدید بازیکنان سابق سرخابی باشد.
علی پروین و حسن روشن دو چهره مشهوری بودند که در این نشست حضور یافتند. نفراتی چون جهانگیر کوثری، فرشاد پیوس، حمید استیلی، نصرالله عبداللهی و... هم در جلسه حضور داشتند و علی پروین، میزبانی این نشست را برعهده داشت.
در گام نخست قرار بر این شد که دیدار خیریه بزرگی برگزار شود و عواید آن به کودکان سرطانی اختصاص یابد و پس از آن نیز به نظر می‌رسد این همکاری نزدیک به اشکال دیگر ادامه  
یابد.


Page Generated in 0.0076 sec