printlogo


کد خبر: 265217تاریخ: 1401/11/5 00:00
با وجود گره خوردن ماجرای فسخ قرارداد نعمتی
سیامک عصر جمعه مقابل پرسپولیس!


مجتبی حسین مرشدی
روزنامه‌نگار
پنجره نقل ‌و ‌انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران ششم بهمن ماه (پنجشنبه) بسته خواهد شد اما سیامک نعمتی و پرسپولیس تا دیروز با هم توافق نکرده بودند و فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاهش به بن‌بست خورده است. در حالی که از ابتدای این هفته قرار بود فسخ قرارداد سیامک نعمتی با پرسپولیس انجام شود اما طی چهار روز گذشته اختلاف نظر طرفین باعث شده این ماجرا کش بیاید و سیامک قراردادش را فسخ نکند.
ماجرا این است که باشگاه پرسپولیس از سیامک نعمتی خواسته مطالباتش را ببخشد و او هم گفته این کار را انجام می‌دهد اما مشکل بر سر مبلغ رضایتنامه است. پرسپولیس بابت صدور رضایتنامه این بازیکن مبلغ قابل توجهی می‌خواهد اما سیامک می‌گوید وقتی در لیست مازاد است نباید این پول را بدهد.
ظاهراً سیامک 5/1 میلیارد از پرسپولیس طلب دارد و این مبلغ را بخشیده اما باشگاه از او 4 میلیارد تومان بابت صدور رضایتنامه‌اش خواسته است و نعمتی هم حاضر به پرداختن این پول نیست چرا که هر باشگاهی که او را جذب کند این رقم را از رقم کل پیشنهادی به او کسر خواهد کرد و چیزی برای خود سیامک نمی‌ماند.
از سوی دیگر گفته می‌شود سیامک نعمتی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در صورت توافق با تیم جدیدش و مبلغی که از این باشگاه خواهد گرفت در مورد رقم پرداختی بابت رضایتنامه با پرسپولیس توافق خواهد کرد. گفته می‌شود این بازیکن با سابقه 6 سال حضور در پرسپولیس بین دو پیشنهاد نهایی‌اش از بین تراکتور و فولاد، تیم خوزستانی را انتخاب کرده و احتمالاً جانشین وریا غفوری بازیکن مازاد لیست جواد نکونام خواهد شد. نکته جالب اینجاست که اگر امروز سیامک و پرسپولیس به توافق برسند و مقدمات قرارداد و کارت بازی این بازیکن برای فولاد صادر شود او عصر جمعه می‌تواند روبه‌روی پرسپولیس بازی کند که این مسأله با توجه به انگیزه‌های نعمتی و ناراحتی‌اش از یحیی و باشگاه برای تیم نکونام اتفاقی مثبت و برای پرسپولیس خطرناک خواهد بود. نکونام فصل قبل در نقل و انتقالات زمستانی مهدی شیری مدافع راست مغضوب یحیی را به خدمت گرفته و در تابستان امسال سعید آقایی و احسان پهلوان بازیکنان فصل قبل پرسپولیس را جذب کرده بود و حالا می‌تواند با چهار پرسپولیسی سابق روبه‌روی یحیی و تیمش صف‌آرایی کند.
از سوی دیگر اگر این فسخ قرارداد در موعد مقرر یعنی تا ساعت 12 شب پنجشنبه انجام نشود نعمتی مجبور است تا آخر فصل در پرسپولیس بماند و از آنجا که یحیی او را در لیست مازاد قرار داده شرایط پیچیده خواهد شد اما تجربه نشان داده بالاخره طرفین با بالا و پایین کردن اعداد توافق می‌کنند و سیامک هم از پرسپولیس جدا خواهد شد.
 


Page Generated in 0.0051 sec