printlogo


کد خبر: 265212تاریخ: 1401/11/5 00:00
خبر

کری خوانی در فضای شاد تمرین
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت 11:30 در ورزشگاه شهید کاظمی شروع شد و بازیکنان این جلسه تمرینی را در فضایی شاد، همراه با کری‌خوانی و آمادگی کامل برگزار کردند.
سرخپوشان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و حدود ۲۰ دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تیم به انجام حرکات کششی، نرمشی و زدن وزنه پرداختند. سپس راهی زمین چمن شدند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. تمرین دیروز بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، شوتزنی به سمت دروازه، فوتبال هدفمند و فوتبال درون تیمی بود که ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید.
همچنان سعید صادقی تنها مصدوم تیم است که زیر نظر کادر پزشکی، تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهد اما سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.
پرسپولیس امروز و فردا، دو جلسه تمرینی را برگزار می‌کند و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.

 
کلاس‌های حرفه‌ای‌سازی برای تیم‌های آکادمی
آکادمی فوتبال پرسپولیس در راستای الزامات AFC، برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی تیم‌های پایه خود را آغاز کرد. این برنامه‌های آموزشی که از مهم‌ترین تأکیدات کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت اخذ مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه می‌باشد، شامل مسائل صیانت از یکپارچگی ورزش، کنترل دوپینگ و قوانین بازی فوتبال می‌باشد.
در همین راستا روز جمعه ۳۰ دی ماه، اولین کلاس تیم‌های پایه برای رده سنی امید و نوجوانان در محل آکادمی برگزار شد. این کلاس با موضوع مسائل صیانت از یکپارچگی ورزش شامل کدهای اخلاقی، رفتاری و ضد نژادپرستی بود. سخنرانی و مدرسی کلاس‌ها توسط وحید رحیمی مربی و روانشناس حرفه‌ای فوتبال انجام شد. همچنین رده جوانان و نونهالان آکادمی در روزهای آینده در این کلاس‌ها شرکت خواهند کرد و سایر برنامه‌ها نیز در هفته آینده برای تمامی رده‌های سنی آکادمی برگزار خواهد شد.

 
7 اسفند زمان واگذاری بلوک 51 درصدی
سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد تعداد پنج میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۶۵۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس(سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به‌طور عمده و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران در حالی به فروش برساند که تاریخ این عرضه روز یکشنبه هفتم اسفند ۱۴۰۱ تعیین شده است.
بر اساس این گزارش، قیمت پایه هر سهم پرسپولیس برای این مزایده معادل قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه(معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از ۵۱۰۶ ریال کمتر نباشد، تعیین شده است.
همچنین تعداد سهام قابل عرضه، ضربدر قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه(معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از قیمت ۲۷ هزار و ۳۸۱ میلیارد و ۷۲۹ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۹۰۰ ریال کمتر نباشد، هم برای قیمت پایه کل این بلوک مدیریتی گزارش شده است.


Page Generated in 0.0047 sec