printlogo


کد خبر: 265210تاریخ: 1401/11/5 00:00
سپاهان و گل‌گهر حریفان پرسپولیس برای قهرمانی هستند
خان‌محمدی: بدترین قرعه را برداشتم اما می‌بریم



ناصر قراگزلو
روزنامه‌نگار
حسن خان‌محمدی بازیکن اسبق پرسپولیس به همراه محسن بیاتی‌نیا در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی حضور داشتند و به قید قرعه از گلدان مخصوص تیم‌ها نام پرسپولیس و سپاهان را بیرون کشیدند تا این بار شاهد ال‌کلاسیکوی ایرانی در بازی جام حذفی بین سپاهان و پرسپولیس باشیم.
قرعه‌ای که برای پرسپولیس در جام حذفی برداشتید قرعه خیلی سختی بود!
 خیلی از دوستان هم همین حرف را به من زدند و به من گفتند که بدترین قرعه ممکن را برداشتی اما حرفم این بود تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از سد همه تیم‌ها بگذرد. پرسپولیس پرقدرت‌ترین و قوی‌ترین تیم به لحاظ فنی است به همین دلیل حتماً می‌تواند از سد سپاهان با همه قدرتی که دارد عبور کند و بگذرد.
با وجود قرعه‌ای که برداشتید فکر می‌کنید پرسپولیس شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد؟
 حتماً پرسپولیس شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد و با همه احترامی که برای بقیه تیم‌ها خصوصاً تیم‌های مدعی قائل هستم واقعاً تیمی را در حد و اندازه پرسپولیس نمی‌بینم.
در رابطه با بازی مقابل فولاد که با حضور تماشاگر برگزار می‌شود چه نظری دارید؟
 فولاد تیمی است که بسته و دفاعی بازی می‌کند و اساس کارش استفاده از ضد حمله‌ها است. تیمی که بازیکنانش از قدرت بدنی بالایی برخوردارند اما در طرف مقابل این تیم هم پرسپولیسی قرار دارد که واقعاً از بازیکنان باکیفیتی بهره می‌برد و تیمی سیستم‌مدار است که با اتکا به این مسائل قادر است نتیجه را به سود خودش خاتمه دهد و از سد فولاد هم بگذرد. حضور تماشاگر هم با وجود اینکه هوادار فولاد به جهت میزبانی بیشترخواهد بود اما به نظرم بیشتر به سود پرسپولیس خواهد بود و در واقع عامل محرکی برای ارائه بازی بهتر و نمایش قوی‌تری از سوی بازیکنان پرسپولیس می‌شود که بتوانند از سد تیم فولاد در اهواز بگذرند. از سویی حضور تماشاگر برای فولاد دو حالت متفاوت می‌تواند داشته باشد و از آنجا که مدت‌ها هوادار نبوده ممکن است روی عملکرد بازیکنانش تأثیر منفی بگذارد شاید هم به آنها روحیه بدهد.
در رابطه با فاصله امتیازی پرسپولیس با سپاهان،  گل‌گهر و استقلال در راه قهرمانی چه نظری دارید؟
 پرسپولیس امتیازات خوبی را کسب کرده اما با وجود این نباید در باد این فاصله بخوابد و حواسش به تیم سپاهان و گل‌گهر باشد. در طرف مقابل، استقلال این فصل را رقیب خوبی برای پرسپولیس نمی‌دانم چون معتقدم این تیم افت کرده و رقیب اصلی پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر هستند.
در رابطه با بازی کردن هافبک‌های پرسپولیس و متفاوت بازی کردن سروش، بازیکنی که با پاسش موجب برد پرسپولیس در مقابل ذوب‌آهن شد چه نظری دارید؟
 سروش واقعاً بازیکن قوی به لحاظ فنی است اما این بازیکن با وجود همه توانایی که دارد هنوز از لحاظ بدنی کاملاً آماده نیست. مشکلی که باید برطرف شود تا سرمربی پرسپولیس از وجود این بازیکن نهایت بهره را ببرد.
در رابطه با جدایی پاکدل و نعمتی از پرسپولیس چه نظری دارید؟
 به هر حال این دو بازیکن از جمله بازیکن‌های خوب پرسپولیس بودند اما جدا شدند. با وجود این قطعاً پرسپولیس به جای این دو، بازیکنان دیگری را به خدمت خواهد گرفت و در این رابطه هم مسئولان باشگاه در حال تلاش هستند.
در خصوص دیاباته که نتوانست در مقابل ذوب‌آهن نمایش خوبی را ارائه دهد چه توضیحی دارید؟
 دیاباته بازیکن خوبی است و من فکر می‌کنم اگر این بازیکن بتواند به مرز آمادگی برسد حتماً قادر خواهد بود که بیشتر به پرسپولیس کمک کند. از سوی دیگر ما عمری را داشتیم که خیلی خوب توانست در خط حمله بازی کند و توجه همه را به سمت و سوی خودش جلب کند. البته جدا از عمری ما بازیکنان بسیار خوبی در تیم‌های پایه‌مان داریم که حتماً آنها می‌توانند در پرسپولیس خودشان را نشان دهند و مانند عمری در صورت بازی دادن ارزش‌های خودشان را هویدا سازند.
فکر می‌کنید پرسپولیس در چه پستی نیاز به جذب تماشاگر دارد؟
 در پست مهاجم که یک بازیکن خارجی جذب خواهد شد و در جای خاصی نیاز به جذب بازیکن احساس نمی‌شود هر چند که در دفاع چپ هم اگر نعمتی نباشد کمی در این منطقه دچار مشکل خواهیم شد از این‌رو اگر در این منطقه هم بازیکن جذب کنیم شرایط تیم در دفاع چپ بهتر می‌شود.
 


Page Generated in 0.0042 sec