printlogo


کد خبر: 265206تاریخ: 1401/11/5 00:00
نفت مسجدسلیمان

دغاغله فیکس در 15 مسابقه
علیرضا دغاغله مدافع نفت مسجد سلیمان تنها بازیکنی بین تمام بازیکنان حاضر در این تیم بوده است که در تمام مسابقات مسجد سلیمان در نیم فصل اول برای این تیم به میدان رفته و تعویض نشده است. پس از دغاغله پیمان رنجبری، اسماعیل بابایی و سامان نریمان جهان بازیکنانی بوده‌اند که در تمام بازی‌های این تیم حاضر بوده‌اند. البته تنها تفاوت دغاغله با بازیکن مذکور این است که درکارنامه دغاغله هیچ تعویضی ثبت نشده است. موضوعی که برای سه بازیکن دیگر این فهرست رخ داده است.


1 اخراجی در 15 مسابقه
در طول نیم فصل اول مسابقات تنها 23 بازیکن برای این تیم به میدان رفته‌اند که از این تعداد نفرات تنها بازیکن اخراجی این تیم میلاد باقری است که در دقیقه 54 بازی تیمش با پرسپولیس از زمین مسابقه اخراج شد. این آمار ثابت می‌کند که تیم‌های جنوبی حاضر در لیگ برتر ایران کمترین میزان دریافت کارت را در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر گرفته‌اند. البته آمار استفاده از 23 بازیکن در 15 مسابقه هم نشان می‌دهد که این تیم کمترین تغییرات را داشته است اما این موضوع هیچ کمکی به رشد این تیم و ارتقای آنها در جدول رتبه‌بندی نکرد.


21 گل در نیم‌ساعت آخر
یکی از آمارهای عجیب نفت مسجد سلیمان در نیم فصل اول دریافت 21 گل در نیم ساعت آخر مسابقاتش بوده است. آماری که به نظر می‌رسد بین تیم‌های لیگ کم نظیر باشد.


Page Generated in 0.0061 sec