printlogo


کد خبر: 265205تاریخ: 1401/11/5 00:00
صنعت نفت آبادان

اتفاق خوب آبادان
در لیگ جنجالی و پر بحث ایران از نظر درگیری بین بازیکنان  به پایان رساندن یک نیم فصل بدون ثبت بازیکن اخراجی مانند سفر به کره ماه است، اتفاقی که صنعت نفت آبادان در 15 هفته نخست بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد آن را ثبت کند. این آمار ثبت شده از سوی صنعت نفت آبادان نشان داد که می توان به کم شدن تنش ها بین بازیکنان حاضر در لیگ برتر در ادامه فصل و یا فصل های آینده امیدوار بود.


ضعیف در نیمه اول
عملکرد نفت آبادان در فاز هجومی در  نیم فصل اول مسابقات مطلوب نبود و آن‌ها در تمام نیمه های اول مصاف‌هایشان  در نیم فصل نخست در نیمه اول تنها 2 گل به ثمر رسانده اند. این آمار زمانی جالب می شود که بدانیم برزیلی‌های ایران در 15 دقیقه نخست مسابقه که به باور بسیاری از مربیان و کارشناسان فوتبال دقایق طلایی یک تیم برای بازکردن دروازه حریفش است هیچ گلی نزده است و به همین خاطر می‌گوییم نفت آبادان در نیمه های اول عملکرد ضعیفی را از خودش به نمایش گذاشته است.


18 گل خورده در 15 مسابقه
اگر فکر می کنید عملکرد فاجعه‌بار این تیم در نیم فصل اول تنها به خط حمله معطوف می شود، سخت در اشتباه هستید. برزیلی‌ها در خط دفاع هم عملکرد ضعیفی داشتند و در طول 15 مسابقه 18 بار دروازه شان باز شده است.


 


Page Generated in 0.0067 sec