printlogo


کد خبر: 265202تاریخ: 1401/11/5 00:00
خبر



وضعیت مبهم بازیکنان جدید مس کرمان
مس کرمان روزهای پر التهابی را سپری می‌کند و در تلاش است در ادامه بازی‌ها بتواند خود را از منطقه خطر دور کند. این تیم که در رده چهاردهم جدول قرار دارد، به خوبی می‌داند که با کمترین لغزش به جمع تیم‌های سقوط کننده ملحق خواهد شد. بر همین اساس مس معین عباسیان، بازیکن فصل قبل تیم هوادار تهران را رسماً به خدمت گرفت تا در ادامه بازی‌ها برای کرمانی‌ها به میدان برود. از طرف دیگر فرزاد جعفری هم به جمع مسی‌ها پیوسته و در خدمت این تیم خواهد بود. جعفری که در نیم فصل اول رقابت‌های این فصل در تیم هوادار بازی می‌کرد، یک مدافع راست محسوب می‌شود. او علاوه بر سابقه بازی در تیم هوادار، در تیم‌های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، سایپا و ملوان نیز سابقه بازی دارد. با وجود این، این دو بازیکن در تمرینات مس شرکت نکردند. ظاهراً باشگاه مس به جعفری و عباسیان اعلام کرده بود قرار است با پرداخت بخشی از مبلغ مورد توافق، قرارداد آنها را ثبت کند که تاکنون این کار را انجام نداده و قرارداد این دو بازیکن ثبت نشده است. به همین دلیل جعفری و عباسیان با وجود حضور در محل تمرین مس، پس از صحبت با جهرمی، سرپرست این تیم از حضور در محل تمرین خودداری کردند.
 

تلاش خمز برای زهردار کردن خط حمله تراکتور
باشگاه تراکتور حامد پاکدل را به عنوان اولین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی معرفی کرد تا مهاجم سابق پرسپولیس با حضور در جمع شاگردان پاکو خمز، بار دیگر سرخ‌پوش بماند. البته ظاهراً جذب پاکدل آخرین راهکار تراکتور برای تقویت خط حمله این تیم نیست زیرا مذاکرات مدیران باشگاه برای جذب یک مهاجم اسپانیایی همچنان ادامه دارد. با توجه به قطعی نبودن زمان بازگشت محمد عباس‌زاده به میادین و اینکه سرمربی تراکتور قصد دارد یک مهاجم پرتحرک‌تر دیگر به خدمت بگیرد، مدیران این باشگاه درصدد نهایی کردن مذاکره با گزینه مدنظر اسپانیایی خمز هستند تا مشکلی از این لحاظ احساس نشود. تراکتور در شرایطی پاکدل را جذب کرد که درصدد جذب دومین بازیکن مازاد پرسپولیس یعنی سیامک نعمتی هم بود اما مبلغ درخواستی این بازیکن که از برخی تیم‌های دیگر مثل فولاد و گل‌گهر نیز پیشنهاد دارد، شرایط به نتیجه رسیدن مذاکراتش با باشگاه تبریزی را به ابهام رسانده و باید دید در فرصت باقی‌مانده تا اتمام نقل و انتقالات، رایزنی‌های طرفین به کجا خواهد رسید.
 

تراکتور می‌توانست آسیایی باشد!
مصطفی زارعی، مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال با سفر به تبریز از امکانات و تجهیزات باشگاه تراکتور تبریز بازدید کرد. او در این سفر در جلسه‌ای ۴ ساعته با مدیرعامل و معاونین باشگاه تراکتور موضوع مهمی را مطرح کرد. زارعی درباره اینکه تراکتور می‌توانست یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد، می‌گوید: «اگر در سال ۱۳۹۹ باشگاه تراکتور در چرخه مجوز شرکت کرده بود، می‌توانست پس از حذف استقلال و پرسپولیس و گل‌گهر به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا که هنوز در جریان است شرکت کند.»


Page Generated in 0.0055 sec