printlogo


کد خبر: 265200تاریخ: 1401/11/5 00:00
غفوری در خوزستان می‌ماند
وریا در یک‌قدمی نفت مسجدسلیمان



سمیرا شیرمردی
روزنامه‌نگار
وریا غفوری از زمانی که از استقلال تهران جدا شد شرایط عجیبی را تجربه کرد. او فکر می‌کرد در فولاد خوزستان می‌تواند یکی از بازیکنان اصلی تیم باشد و در آنجا ثابت کند هنوز هم یکی از بهترین‌های ایران است اما جواد نکونام به او کمتر فرصت می‌داد.
غفوری در نیم فصل اول 12 بار برای فولاد خوزستان وارد میدان شد اما فقط در 2 بازی به‌صورت کامل حضور داشت و در بقیه بازی‌ها یا به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت یا تعویض شد. او در کل 535 دقیقه برای فولاد در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم بازی کرد که نه گل زد و نه پاس گل داد. البته‌وریا غفوری که همیشه جزو بازیکنان با اخلاق به حساب می‌آید در این 12 بازی هیچ کارت زرد و قرمزی هم دریافت نکرد.
با وجود این عملکرد به نظر می‌رسید جواد نکونام، این بازیکن باتجربه را حفظ تا در لیگ قهرمانان آسیا از او استفاده کند اما این‌طور نبود.
به این ترتیب خبر رسید وریا غفوری در لیست خروجی فولاد خوزستان برای نیم فصل قرار دارد. باور این قضیه شاید برای خیلی‌ها سخت باشد اما کاملاً درست است. با این شرایط حالا خبر می‌رسد نفت مسجدسلیمان مشتری پر و پا قرص وریا غفوری است. تیمی که در قعر جدول قرار گرفته و البته مشکلات مالی زیادی دارد. با وجود این، مذاکرات با وریا غفوری در حال انجام است و گفته می‌شود توافق‌های اولیه هم صورت گرفته. البته استارت این مذاکرات از زمان حضور ابراهیم اشکش سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان صورت گرفت و او حتی با جواد نکونام در این مورد صحبت‌های لازم را انجام داده است تا کارهای انتقال به شکل بهتری پیش برود.
شاید برای وریا غفوری در مورد مسائل مالی یکسری نگرانی وجود داشته باشد اما گفته می‌شود قرار است هفته آینده به نفت مسجدسلیمان پول تزریق شود تا بازیکنان مورد نظر جذب شوند. پس اگر وریا غفوری پیشنهادی از دیگر تیم‌های لیگ برتری نداشته باشد ممکن است همچنان در خوزستان بماند و این بار لباس زرد نفت مسجدسلیمان را به تن کند اما اگر از تیم دیگری به این بازیکن پیشنهاد برسد به احتمال زیاد راه دیگری را در پیش خواهد گرفت چرا که نفت مسجدسلیمان در جدول شرایط خوبی ندارد و با مشکلات مالی زیادی هم مواجه است.
نکته جالب در مورد این اتفاق و پیشنهاد نفت مسجدسلیمان به‌وریا غفوری، نقض صحبت‌های اخیر ابراهیم اشکش است. اشکش در مصاحبه‌های اخیر خود به صراحت اعلام کرد نفت مسجدسلیمان به بازیکنان باانگیزه نیاز دارد، نه بازیکنان اشباع‌شده اما خود او به سراغ بازیکنی رفت که اگرچه تجربه‌اش می‌تواند به هر تیمی کمک کند ولی بازیکنی اشباع‌شده به حساب می‌آید چرا که غفوری سال‌ها در تیم بزرگ استقلال بازی کرده و حتی بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت. وریا در تیم ملی هم بازی‌های خاطره‌انگیزی دارد و شاید دیگر آرزویی در فوتبال نداشته باشد جز اینکه یک بازی خداحافظی زیبا و خاطره‌انگیز برایش برگزار شود. برای این کار هم بدون شک او دوست داشت در استقلال چنین اتفاقی بیفتد که این‌طور نشد و حالا برایش فرقی ندارد که کجا از فوتبال خداحافظی کند.
به هر حال با وجود اینکه سرمربی نفت مسجدسلیمان تغییر کرده و رضا عنایتی هدایت زردپوشان را به عهده گرفته اما وریا همچنان گزینه این تیم است و در یک‌قدمی نفت مسجدسلیمان قرار گرفته است. با این شرایط به احتمال زیاد وریا با نفت مسجدسلیمان قرارداد امضا خواهد کرد تا این بار شاگرد یک مربی آبی دیگر شود. وریا غفوری در اولین بازی نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم مقابل صنعت‌نفت آبادان حتی در لیست 18 نفره حضور نداشت تا جدایی‌اش از فولاد خوزستان قطعی شود. او ظاهراً قرار است بزودی به مسجدسلیمان برود تا شرایط این تیم و شهر را برای عقد قرارداد بررسی کند که باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.


Page Generated in 0.0059 sec