printlogo


کد خبر: 265190تاریخ: 1401/11/5 00:00
فروش تمامی بلیت‌‌‌های بازی‌های مهم جام باشگاه‌های جهان

ظاهراً بلیت‌های دومین جام‌جهانی سال از اولین جام‌ جهانی متقاضی بیشتری دارد. بزودی مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها در مراکش برگزار می‌شود و تمامی بلیت‌های بازی‌‌های مهم این تورنمنت فروش رفته است و فقط بلیت تقابل تیم‌های کوچکتر باقی مانده است. این موضوع ناراحتی هواداران مراکشی را در پی داشته است.
مسابقات جام باشگاه‌های جهان 2022 از یکم فوریه در مراکش آغاز می‌شود و هفت قهرمان باشگاه‌های قاره‌های مختلف جهان در دو شهر تانژه و رباط به میدان می‌روند. این مسابقه طی 10 روز برگزار می‌شود و قهرمانان باشگاهی هر کنفدراسیون به علاوه نماینده کشور میزبان در آن حضور دارند. این هفت تیم شامل رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، فلامنگو قهرمان کوپا لیبرتادورس، اوکلند سیتی قهرمان اقیانوسیه، الهلال قهرمان آسیا، سیاتل ساندرز قهرمان امریکای شمالی، ویداد کازابلانکا قهرمان آفریقا و الاهلی مصر (به‌عنوان میهمان با توجه به اینکه ویداد هم قهرمان آفریقا است هم نماینده میزبان) می‌شود.
فیفا در اواخر هفته گذشته جزئیات بلیت فروشی مسابقات را تأیید کرد و یک پورتال برای فروش آنها ایجاد کرد که در آن هواداران می‌توانستند بلیت بازی‌ها را بخرند. بلیت‌های مسابقه به سه دسته تقسیم می‌شدند که برای سه مسابقه اول، از جمله نبرد ویداد و الهلال در 4 فوریه، از 5 دلار، برای بازی‌های نیمه نهایی (زمانی که رئال مادرید و فلامنگو وارد رقابت می‌شوند) از 10 دلار و برای بازی فینال از 20 دلار شروع می‌شود.
با این حال هزاران طرفدار از خرید بلیت‌ها ناامید شده‌اند. آنها از اینکه ساعت‌ها در صف خرید مجازی بلیت‌ها منتظر ماندند و قادر به دسترسی به پورتال با پلتفرم نبودند به‌شدت ناراضی هستند. با وجود کلی انتظار برای آنها فقط بلیت سه بازی قابل تهیه بود: مسابقه اول میان اوکلند-الاهلی، مسابقه دوم میان سیاتل – برنده مسابقه اول و اولین بازی نیمه نهایی با حضور فلامنگو.
به گزارش یک منبع در اتحادیه فوتبال مراکش فیفا ممکن است در نوبتی دیگر اقدام به فروش بلیت کند تا دلالان و اهالی بازار سیاه را از فروش بلیت‌ با قیمتی بیش از 15 برابر قیمت اصلی ناامید کند.


Page Generated in 0.0049 sec