printlogo


کد خبر: 265173تاریخ: 1401/11/5 00:00
مصاحبه و خبر


ساپینتو به بازیکنانش استرس وارد می‌کند
فلاحت‌زاده: بازیکنی بهتر از یزدانی داریم؟
فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان و فاصله گرفتن از صدر جدول که منجر به افزایش انتقادها از کادرفنی شده است، گفت: «به نظرم مشکل اصلی به کادرفنی برمی‌گردد. وقتی کادر فنی سیاوش یزدانی را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد، بازیکنان دیگر هم استرس می‌گیرند. بازیکن باید در شرایطی آرام بتواند کار خود را پیش ببرد. کادر فنی باید تفکرات خود را عوض کند و اگر این روند پیش برود، استقلال نمی‌تواند قهرمانی خود را تکرار کند.» فلاحت‌زاده در ادامه می‌گوید: «مسائل فنی به سرمربی تیم برمی‌گردد اما سیاوش یزدانی برای استقلال زحمت کشیده است و تنها دفاع مطمئن استقلال در این سال‌ها بود. شاید این بازیکن افت کرده است و شرایط فنی‌اش خیلی مطلوب نباشد اما اگر بخواهیم یزدانی را از دست بدهیم، قرار است چه بازیکنی را جذب کنیم؟ اگر بازیکنی بهتر از سیاوش یزدانی وجود داشته باشد، آن باشگاه بازیکن خود را از دست نمی‌دهد. من فکر می‌کنم مربی باید مقداری صبورتر باشد.» پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سؤال که استقلال در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی چه بازیکنانی را باید جذب کند؟ می‌گوید: «فکر می‌کنم استقلال باید بازیکنان توانمندی جذب کند؛ بازیکنانی که توانستند در تیم‌های دیگر تأثیرگذار باشند. استقلال باید بازیکن تمام‌کننده بگیرد.»
 
اعتماد به جوان‌ها
روزنه امید
با توجه به اینکه ساپینتو اخیراً به جوان‌های خود از جمله محمدحسین زواری و ‌امید حامدی‌فر اطمینان کرده، این موضوع سعیدی‌فر گلر سوم استقلال را نیز امیدوار کرده است تا بتواند فرصتی برای درخشش پیدا کند هر چند که شانس او بسیار کمتر از علیرضا رضایی است. سعیدی‌فر سابقه حضور در تیم ملی نونهالان و‌ امید را نیز در کارنامه خود دارد و فصل قبل به‌دلیل مخالفت فرهاد مجیدی، نتوانست تیم ملی امید را در مسابقات آسیایی همراهی کند.
 
انگیزه دادن به بازیکنان
ساپینتو این روزها با انگیزه زیاد و اراده‌ای قوی در تمرینات مشغول طراحی تمرینات و آماده‌سازی بازیکنانش است. او ظاهراً به اینکه در هر بازی چند ستاره اصلی تیمش را به‌دلیل مصدومیت یا محرومیت در اختیار نداشته باشد، عادت کرده و بی‌توجه به این موضوع در تلاش است تا استقلال را به بهترین شکل ممکن آماده مسابقات بعدی کند. ساپینتو خوب می‌داند پیروزی مقابل ملوان می‌تواند تا حد زیادی روحیه از دست رفته بازیکنان را برگرداند و البته که با سه امتیاز این بازی آبی‌ها دوباره برای رسیدن به صدر جدول امیدوار می‌شوند.


Page Generated in 0.0056 sec