printlogo


کد خبر: 265167تاریخ: 1401/11/5 00:00
خبر



تمرین شاداب برای شکست انزلی‌چی‌ها
ملوان حریف شکست‌ناپذیر استقلال
در روزهای اخیر ریکاردو ساپینتو تلاش کرد، تیمش را از نظر روحی و روانی ریکاوری و برای ادامه مسابقات آماده کند. این یک واقعیت است که استقلال 8 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده و کار آبی‌ها برای تکرار قهرمانی در فصل جاری خیلی سخت شده است. اما چاره کار دوباره تلاش و دوباره رقابت است و ماندن در امتیازات از دست رفته چیزی را نصیب استقلالی‌ها نخواهد کرد. از چهره‌های خندان ریکاردو ساپینتو و همچنین  شاگردانش که در تمرین دیروز هم به ثبت رسید، پیداست که استقلالی‌ها برای دیدار با ملوان و ادامه لیگ آماده هستند و در تمرین هم دست خود را به منزله ادامه رقابت بالا برده‌اند. پنجشنبه هفته جاری و در هفته دوم دور برگشت استقلال در استادیوم آزادی میزبان ملوان خواهد بود. دیدار رفت دو تیم در استادیوم سیروس قایقران با نتیجه 3-1 به سود استقلال به پایان رسید. استقلال در تعطیلات زمستانی هم در یک بازی دوستانه که در زمین شماره 4 آزادی برگزار شد 5 گل به تیم ملوان زد. البته ملوان در هفته‌های اخیر لیگ برتر به تیم بهتری تبدیل شده و هفته‌هاست که شکست نداشته و در آخرین بازی هم با یک گل تیم پیکان را شکست داد.
 
وعده خسرو به هواداران:
به بالای جدول برمی‌گردیم
خسرو حیدری دیروز در جریان تمرین استقلال صحبت‌هایی با ریکاردو ساپینتو داشت؛ او به گذر از این روزهای بحرانی و بازگشت به روزهای خوب امیدوار است و خطاب به هواداران استقلال می‌گوید: «هواداران اصلاً نگران نباشند و مطمئن باشند تا چند هفته دیگر به بالای جدول می‌رسیم. شرایط استقلال اینگونه نمی‌ماند.»

جلالی بازی می‌کند
جلالی از وقتی که از جام جهانی بازگشت مصدوم بود و نتوانست برای استقلال بازی کند. حضور 15 دقیقه‌ای اما مفید جلالی در بازی مقابل امریکا باعث شد تا هواداران استقلال بیش از پیش از او راضی شوند؛ اما به محض بازگشت از قطر، گفته شد که جلالی به‌دلیل مصدومیت قادر به حضور در تمرینات استقلال نیست و در لیست آسیب دیدگان این تیم قرار گرفت تا نوبت به هم پستی او برسد. این بازیکن بازی‌های زیادی را از دست داد تا معلوم شود بحث مصدومیت او جدی است، اما در روزهایی که استقلال به‌دلیل فاصله گرفتن از صدر جدول مورد انتقاد شدید قرار گرفته و ساپینتو تحت فشار شدید است، بازی دادن به بازیکنی که روزنه‌های امید را در دل هواداران استقلال زنده کرد می‌تواند نوید خوبی بر ای ساپینتو باشد. در روزهایی که هیچ کدام از استقلالی‌ها در حد توان خود ظاهر نمی‌شوند، حضور جلالی در بین آنها امیدوار کننده است.
 


Page Generated in 0.0054 sec