printlogo


کد خبر: 265166تاریخ: 1401/11/5 00:00
آمانوف نقطه مقابل ساپینتو
رفتار حرفه‌ای بازیکن ازبک فارغ از هیجان‌زدگی

وقتی خسرو حیدری به‌عنوان دستیار ساپینتو می‌گوید: «آمانوف آماده نیست» یعنی موضوع بازی ندادن به این بازیکن جدی است. در حالی که این بازیکن ازبک توسط فرهاد خریداری شد و به شدت مورد توجه مجیدی بود اما در فصل جاری کادرفنی استقلال مدعی هستند که او آماده نیست و تا زمانی که نتواند به مرز آمادگی برسد از بازی دادن به او خبری نیست به همین دلیل هم اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه آمانوف نزدیک به در خروجی است و قصد ندارد در استقلال بماند. اما با وجود شایعات جدایی، عزیزبک آمانوف همچنان یکی از اعضای ثابت تمرینات استقلال است.
تمرینات استقلال برای برگزاری دیدار برابر ملوان دیروز نیز به مانند روزهای قبل برگزار شد تا آبی‌پوشان خود را برای پیروزی در این مسابقه و فراموشی شکست مقابل سپاهان آماده کنند. تمرین دیروز استقلال در شرایطی برگزار شد که تمامی اخبار پیرامون این باشگاه در خصوص لیست مازاد ساپینتو است و هواداران منتظر هستند تا ببینند چه نفراتی از جمع آبی‌ها جدا خواهند شد که یکی از این نفرات عزیزبک آمانوف است.
در روزهای گذشته اخبار فراوانی در مورد جدایی این بازیکن ازبکستانی منتشر شده اما نکته عجیب در خصوص او، حضور مستمر و منظم در تمرینات است. طبق روایات مختلف از اردوی استقلال، علت اصلی عدم حضور این بازیکن در ترکیب و لیست تیم، انگیزه کم و جدیت پایین این بازیکن در تمرینات عنوان شده است، به نحوی که ساپینتو ترجیح داده به جز دیدار با گل‌گهر، هیچ فرصتی به بازیکن ازبک ندهد. با این حال و در شرایطی که به نظر می‌رسد آمانوف یکی از جدا شده‌های قطعی استقلال باشد، اما او در روزهای اخیر هیچ بهانه‌ای برای فسخ احتمالی قراردادش به مدیران باشگاه نداده است و یکی از اعضای ثابت تمرین تیم ساپینتو بوده است. با این شرایط به نظر می‌رسد آمانوف تا زمانی که مبلغ قراردادش را دریافت نکند یا مدیران باشگاه موفق به جلب رضایت او نشوند، خارج کردن نام این بازیکن از لیست استقلال سخت و دشوار خواهد بود.
به نظر می‌رسد آمانوف رفتار حرفه‌ای را بخوبی می‌داند و نمی‌خواهد آتویی دست باشگاه استقلال بدهد. اگر این بازیکن ازبک در تمرینات استقلال حضور پیدا نکند یا رفتاری داشته باشد که از نظر انضباطی او را زیر سؤال ببرد، قطعاً همه چیز از نظر مالی نیز به ضرر او تمام می‌شود به همین دلیل او فارغ از هر رفتار هیجان‌زده‌ای سعی می‌کند طوری رفتار کند که اگر در لیست خروج قرار گرفت همه چیز به نفعش تمام شود و باشگاه استقلال موظف به پرداخت حق و حقوقش شود.
 


Page Generated in 0.0061 sec