printlogo


کد خبر: 265161تاریخ: 1401/11/5 00:00
مصاحبه و خبر


فرشاد فلاحت‌زاده:
اخراج یزدانی به بازیکنان استرس می‌دهد
فرشاد فلاحت‌زاده، مدافع سابق استقلال اخراج سیاوش یزدانی را تصمیم اشتباهی دانست و گفت: «به نظرم مشکل اصلی به کادرفنی برمی‌گردد. وقتی کادر فنی سیاوش یزدانی را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد، بازیکنان دیگر هم استرس می‌گیرند. بازیکن در شرایط آرام می‌تواند کار خود را پیش ببرد. کادر فنی باید تفکرات خود را عوض کند و اگر این روند پیش برود، استقلال نمی‌تواند قهرمانی خود را تکرار کند.» فلاحت‌زاده اضافه کرد: «مسائل فنی به سرمربی تیم برمی‌گردد اما سیاوش یزدانی برای استقلال زحمت کشیده است و تنها دفاع مطمئن استقلال در این سال‌ها بود. شاید این بازیکن افت کرده است و شرایط فنی‌اش خیلی مطلوب نباشد اما اگر بخواهیم یزدانی را از دست بدهیم، قرار است چه بازیکنی را جذب کنیم؟ اگر بازیکنی بهتر از سیاوش یزدانی وجود داشته باشد، آن باشگاه بازیکن خود را از دست نمی‌دهد. من فکر می‌کنم مربی باید مقداری صبورتر باشد.»


موزه سپاهان ثبت میراث فرهنگی شد
موزه باشگاه سپاهان واقع در ورزشگاه نقش‌جهان ثبت میراث فرهنگی شد. با تأیید مرتضی ادیب‌زاده، سرپرست اداره کل موزه‌ها و علی دارابی، قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، موزه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان واقع در ورزشگاه نقش‌جهان که تا کنون ۳ فاز از ۸ فاز اصلی آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ثبت شد. در این موزه تصاویر تاریخی، افتخارات و اشیای ارزشمند مشاهیر فوتبال و سایر تیم‌های ورزشی و نیز جام‌های قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به نمایش گذاشته شده است. این موزه همه‌روزه میزبان علاقه‌مندان به سپاهان، اصفهان و گردشگری ورزشی است.


احتمال از دست رفتن فیفا دی فروردین ماه
در آخرین نشست اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که دی ماه برگزار شد، اعضا هیچ صحبتی در مورد سرمربی آینده تیم ملی نکردند. اکنون هم برخی از اعضای هیأت رئیسه مدعی‌اند که مهدی تاج هیچ مربی‌ای را برای هدایت تیم ملی به آنها معرفی نکرده است. اگر کش و قوس انتخاب سرمربی تیم ملی به درازا کشیده شود، ممکن است تیم ملی روزهای فیفا در اسفند و فروردین را از دست دهد. روزهای فیفا از 28 اسفند آغاز و تا 8 فروردین ادامه خواهد داشت و در این زمان تیم ملی می‌تواند برای برگزاری تمرینات و همچنین انجام بازی‌های دوستانه آماده شود.

 


Page Generated in 0.0059 sec