printlogo


کد خبر: 264945تاریخ: 1401/11/2 00:00
مصاحبه و خبر

برای سوچی بازیکن ایرانی می‌خواهم
بردیف: پرش‌های سردار تصادفی نیست
قربان بردیف در ابتدای این فصل هدایت تراکتور تبریز را برعهده گرفت. بردیف با تجربه سال‌ها حضور در فوتبال روسیه و تیم‌هایی چون روبین‌کازان و روستوف به فوتبال ایران آمد اما در تعطیلات لیگ هنگام برگزاری جام جهانی، تراکتور را به مقصد تیم سوچی روسیه ترک کرد. بردیف پیش از این سابقه کار با بازیکنان ایرانی از جمله سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را در روسیه داشت اما کار در تیم تراکتور به او شناخت کامل‌تری از فوتبال ایران داد تا جایی که او حالا استعدادهای فوتبال ایران را دیوانه‌ کننده می‌داند. سرمربی تیم سوچی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود در خصوص احتمال جذب بازیکن ایرانی برای تیم سوچی گفت: «بله کاملاً امکانپذیر است.»
بردیف سپس در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است این بازیکن سردار آزمون باشد؟ گفت: «نه اینطور نیست اما برای بازیکنان ایرانی دیگر ممکن است. فوتبال ایران برای من یک کشف بزرگ است. اگر دولت ایران توسعه فوتبال جوانان این کشور را در دست بگیرد، تیم ملی ایران به یکی از قوی‌ترین تیم‌ها تبدیل خواهد شد. پتانسیل پسران ایرانی دیوانه کننده است. آنها از نظر ژنتیکی بسیار قوی هستند. اگر بچه‌های 18-17 ساله روسیه و ایران را مقایسه کنیم، ایرانی‌ها خیلی بهتر هستند. آنها بسیار قدرتمند و پرانرژی هستند. تصادفی نیست که سردار آزمون اینطور می‌پرد.»


اتحاد کلباء - الجزیره بدون بلیت‌فروشی
پول ندهید، بازی تیم مجیدی را ببینید
تیم فوتبال اتحاد کلباء یکشنبه در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ ادنوک امارات به مصاف تیم الجزیره می‌رود. باشگاه اتحاد برای حمایت از تیم خود، تماشای این مسابقه را برای هواداران خود رایگان اعلام کرد. کلباء با هدایت فرهاد مجیدی با ۱۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و پیروزی در این مسابقه خانگی برای این تیم اهمیت زیادی خواهد داشت. مجیدی در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: «حریف ما قدرتمند و سرسخت است و یکی از بهترین تیم‌های لیگ امارات در سال‌های گذشته محسوب می‌شود که مربی خوبی هم دارد. من به همه بازیکنانم اعتماد زیادی دارم. همه برای بازی کاملاً آماده هستند. با بازیکنان صحبت کردم و اهمیت کسب سه امتیاز بازی را به آنها گفتم. این مسابقه برای ما مهم اما بسیار سخت است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا سه امتیاز را به دست آوریم و برنده مسابقه باشیم.»


برای بازی مقابل بروژ
شانس حسین‌زاده بیشتر از قلی‌زاده
شارلروا در جدالی حساس باید به مصاف کلوب بروژ برود و برای موفقیت در این بازی چشم به عملکرد امیرحسین حسین‌زاده دوخته است. حسین‌زاده بازی قبل در ترکیب اصلی حضور داشت اما تعویض شد. قلی‌زاده هم برای دقایقی فرصت عرض اندام به دست آورد. برای بازی حساس با بروژ هم کادرفنی شارلروا نگاه ویژه‌ای به حسین‌زاده دارد تا شاید او بتواند کار ویژه‌ای انجام بدهد. به همین دلیل شانس حسین‌زاده برای بازی در ترکیب اصلی بیشتر از قلی‌زاده است.

 


Page Generated in 0.0060 sec