printlogo


کد خبر: 261754تاریخ: 1401/9/19 00:00
خبر

پیروزی سپاهان مقابل مس رفسنجان
طلایی‌پوشان اصفهان که اردوی آمادگی خود را برای حضور در ادامه لیگ برتر در تهران برپا کردند، در یک دیدار تدارکاتی موفق شدند مس رفسنجان را با حساب ۲-۱ شکست دهند.
گل نخست سپاهان در این دیدار را شهریار مغانلو به ثمر رساند و در ادامه فرشاد احمدزاده از روی نقطه پنالتی گل دوم طلایی‌پوشان را وارد دروازه مس کرد.
تک گل مس در این دیدار را علی زارع به ثمر رساند. سپاهان تا اینجای فصل ۲۰ امتیاز گرفته و در فاصله ۴ امتیازی تا صدر جدول قرار دارد و امیدوار است در شروع مجدد لیگ خود را به صدر جدول نزدیک کند.
 شاگردان مورایس در تهران یک بازی دوستانه سخت با پرسپولیس خواهند داشت تا کاملاً به جو مسابقه‌ای برگردند.
 

برتری ملوان مقابل پیکان
ملوان که در بازگشت به لیگ برتر طی هفته‌های ابتدایی نتوانسته بود به نتیجه دلخواه دست یابد و قعرنشینی نگران‌کننده‌ای را تجربه می‌کند، طی دو هفته پایانی پیش از تعطیلی لیگ با کسب چهار امتیاز توانست تا حد زیادی امیدوارکننده ظاهر شود.
برتری سه گله این تیم مقابل فولاد خوزستان باعث شد این تیم از منطقه سقوط خارج شود و اکنون خود را مهیای جدالی سخت و حساس برابر سپاهان در خانه خواهد کرد.
این دیدار بعد از تعطیلی لیگ برگزار خواهد شد و به همین منظور مازیار زارع برای آماده‌سازی تیمش در تعطیلی کنونی چند دیدار تدارکاتی در نظر گرفته که دیروز بازی با پیکان را پشت سر گذاشتند. انزلی‌چی‌ها در این بازی تدارکاتی با تک گل ارسلان تفضلی به برتری دست یافتند تا بیش از گذشته با خودباوری بیشتر آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر شوند.
این بازی در ۴ وقت ۳۵ دقیقه‌ای برگزار شد و در طول بازی کادرفنی دو تیم به تناوب به تغییر بازیکنان و ترکیب خود دست زدند تا آمادگی آنها را مورد بررسی قرار دهند.
 
 
3 گل برای پیروزی ذوب‌آهن
تیم ذوب‌آهن که هفته گذشته موفق شد گل‌گهر را با دو گل شکست دهد، در دیگر بازی تدارکاتی به مصاف ون پارس اصفهان رفت.
ون پارس که در لیگ یک حضور دارد، در این بازی نتوانست مقابل تیم مهدی تارتار کار خاصی انجام دهد و با سه گل شکست خورد.
در این بازی محمدرضا سلیمانی و محمدامین درویشی دو گل زدند تا مهاجمان ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشته باشند.
گل سوم ذوب‌آهن را مهدی طاهرنژاد به ثمر رساند که از تیم پایه به بزرگسالان رسیده و حالا زیر نظر تارتار در دومین بازی دوستانه هم گلزنی می‌کند.
 


Page Generated in 0.0057 sec