printlogo


کد خبر: 261548تاریخ: 1401/9/16 00:00
خبر



سفر به قرقیزستان
بعد از امریکا
ستاره‌های کشتی به دنبال جایزه دلاری
همزمان با حضور آزادکاران در امریکا، اردوی دیگری برای حضور در قرقیزستان در تهران آغاز می‌شود. آخر آذرماه مسابقات بین‌المللی در قرقیزستان با جایزه دلاری برگزار می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان به این مسابقات اعزام می‌شوند. رضا اطری، یونس امامی، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع چهار کشتی‌گیری هستند که اواخر آذر برای حضور در یک تورنمنت با جایزه دلاری به قرقیزستان سفر می‌کنند.


آغاز مسابقات پرورش اندام و فیتنس چلنج
تهران؛ میزبان سه رویداد جهانی
مسابقات جهانی پرورش اندام و فیتنس چلنج از امروز به میزبانی تهران برگزار می‌شود. این مسابقات از 16 لغایت 20 آذر برگزار می شود و ایران به صورت همزمان میزبان سه رویداد بین‌المللی از جمله مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان است. مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر پنجشنبه برگزار می‌شود اما رقابت‌ها از روز چهارشنبه با برگزاری مراسم وزن‌کشی در تمامی رشته‌ها و دسته‌های وزنی و قدی برگزار می‌شود.
 

پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا
اولین طلا برای طهماسبی
ملی‌پوش پاورلیفتینگ ایران به مدال طلای قهرمانی آسیا رسید. در روز چهارم مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانى آسیا، مهدى طهماسبى به عنوان نماینده ایران در رده بزرگسالان دسته ٩٣ کیلوگرم به مصاف رقباى خود رفت. طهماسبى در حرکت اسکوات وزنه 280 کیلوگرمى را ثبت کرد و به مقام چهارم این حرکت دست یافت. این ملى‌پوش کشورمان در حرکت پرس سینه با ثبت موفق وزنه 195 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و در ددلیفت با رکورد 310 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. ملى‌پوش دسته ٩٣ کیلوگرم ایران در مجموع با رکورد 785 کیلوگرم به مدال طلاى آسیا دست یافت. ورزشکارانى از کشورهاى تایلند و ژاپن در مجموع دوم و سوم شدند. این اولین مدال طلای ایران است. پیش از این نیز احمدرضا بابااحمدى در دسته ٦٦ کیلوگرم بزرگسالان به مدال نقره مجموع دست یافته بود.


گلبال قهرمانی جهان
کلمبیا، اولین رقیب ایران
کلمبیا به‌عنوان اولین رقیب ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان معرفی شد. مسابقات گلبال قهرمانی جهان از روز پنجشنبه به میزبانی پرتغال آغاز می‌شود. تیم ملی گلبال ایران هم در اولین مصاف با کلمبیا روبه‌رو می‌شود و تیم‌های مصر، آرژانتین، چین، لیتوانی، امریکا و اکراین دیگر رقبای ایران در این مسابقات هستند. گلبال قهرمانی جهان در شهر ماتوسینهوس برگزار می‌شود که در بخش مردان ۱۶ تیم در دو گروه با هم رقابت می‌کنند. در مسابقات گلبال قهرمانی جهان دو تیم اول، سهمیه پارالمپیک پاریس را به دست می‌آورند.

 


Page Generated in 0.0046 sec