printlogo


کد خبر: 261413تاریخ: 1401/9/14 00:00
سوژه


تساوی عجیب مقابل خاین
گل اولادقباد، پالما را صدرنشین نکرد
در دیدار ماقبل پایانی هفته یازدهم لیگا ناسیونال اسپانیا، تیم فوتسال پالما در حالی که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را مثل همیشه در اختیار داشت، مقابل تیم رده چهارمی خاین قرار گرفت. خاین که سه امتیاز کمتر نسبت به یاران طیبی و اولادقباد داشته و در تلاش برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی و هم‌امتیاز شدن با پالما بود، توانست شکست نیمه اول را جبران کند و با زدن یک گل، کار را به تساوی بکشد. تیم فوتسال پالما که می‌توانست با کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه با دو امتیاز بالاتر و یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا، موقتاً صدرنشین لیگا ناسیونال اسپانیا شود، با تساوی ۲ بر ۲ مقابل خاین، ۲۱ امتیازی شد و در جایگاه سوم این رقابت‌ها ماند. مسلم اولادقباد، فوتسالیست ایرانی پالما مقابل خاین توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند و تعداد گل‌های این فصل خود در لیگا ناسیونال اسپانیا را به عدد ۴ افزایش بدهد. حسین طیبی، دیگر ملی‌پوش ایرانی پالما اسپانیا که در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده، مقابل خاین به میدان رفت و یک کارت زرد هم در نیمه دوم دریافت کرد.

سومین بازیکن در خلق موقعیت
طارمی بالاتر از مسی
در پایان مرحله گروهی جام جهانی و طبق آمار آنتوان گریزمان، مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه با خلق 11 موقعیت گلزنی برای خودش در صدر جدول قرار دارد. پس از او دوشان تادیچ، مهاجم صربستان با 10 ایجاد موقعیت گل قرار گرفته است. مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی هم در مرحله گروهی موفق به خلق 9 موقعیت گلزنی شد و نامش در بین بزرگان فوتبال جهان به چشم می‌خورد. در این لیست نام بازیکنانی همچون تئو هرناندز (فرانسه)، لیونل مسی (آرژانتین)، کریستین اریکسن (دانمارک) و یوشوا کیمیش (آلمان) هم با 9 موقعیت گلزنی در کنار مهدی طارمی دیده می‌شود.

ادامه بردهای والدپنیاس با ستاره ایرانی
احمدعباسی ناکام در گلزنی
در چهارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم والدپنیاس که سعید احمدعباسی را در فهرست نفرات خود داشت به مصاف کارتاگنا، تیم دوم جدول رفت. یاران احمدعباسی که برخلاف نتایج ضعیف ابتدای فصل طی دو دیدار اخیرشان به یک تساوی و یک پیروزی رسیده بودند، این بار هم توانستند همین روند شکست‌ناپذیری را برابر تیمی که در چهار مسابقه اخیرش به برتری دست پیدا کرده، ادامه بدهند و صاحب سه امتیاز مهم شوند. کارتاگنا که در صورت کسب پیروزی یا تساوی مقابل والدپنیاس صدرنشین لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا می‌شد، با شکست ۵ بر ۲ خارج از خانه در جایگاه دوم ماند تا یاران احمدعباسی به رتبه هفتم صعود کنند. سعید احمدعباسی، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال والدپنیاس برای چهارمین مسابقه پیاپی در لیگا ناسیونال اسپانیا به میدان رفت ولی همچنان در زدن گل ناموفق بود.

 


Page Generated in 0.0054 sec