printlogo


کد خبر: 261383تاریخ: 1401/9/14 00:00
خبر


محرومیت برای سرمربی تیم خلیج‌فارس ماهشهر 
کمیته انضباطی در تازه‌ترین آرای صادره برای داریوش هرمزی، سرمربی تیم خلیج‌فارس ماهشهر یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور محرومیت در نظر گرفت.
در رأی صادره از سوی کمیته انضباطی اینچنین آمده است: دیدار تیم‌های مس شهر بابک و خلیج‌فارس ماهشهر برگزار و از سوی داریوش هرمزی، سرمربی تیم خلیج‌فارس ماهشهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال تماشاگران رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین تیم مس شهر بابک به دلیل نقض اصول کلی رفتار و حضور تماشاگران علی‌رغم ممنوعیت حضور، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
در پی شکایت مهرداد قاسمی‌نژاد از باشگاه دریای کاسپین بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 640 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 952 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید .با توجه به شکایت رضا میزانی از باشگاه سردار بوکان، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان به جهت شمول مرور زمان قرار رد صادر کرد .در پرونده شکایت آرش محمدیان از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 69 میلیون و 760 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد .در پی شکایت اصغر خسروی از باشگاه خلیج‌فارس ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 750 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

بارندگی عامل تأخیر بازی تدارکاتی
بارش باران در تهران زمان برگزاری بازی تدارکاتی 2 تیم لیگ برتری را تغییر داد. در همین رابطه قرار بود تیم‌های نفت مسجد‌سلیمان و هوادار در روز دوشنبه (14 آذرماه سال جاری) در دیداری تدارکاتی مقابل هم قرار بگیرند.
با توجه به اینکه بارندگی احتمال کاهش کیفیت زمین و مصدومیت بازیکنان را در پی داشت، بر این اساس کادر فنی دو تیم تصمیم گرفتند با یک روز تأخیر در تاریخ 15 آذر و ساعت 12 در زمین نفت تهرانسر به مصاف هم بروند.

نفت مسجدسلیمان و انجام 3 بازی تدارکاتی
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای برپایی اردویی به تهران سفر کرده است. طبق برنامه قرار است نفتی‌ها در طول مدت حضورشان در تهران 3 بازی دوستانه برگزار کنند.  نفتی‌ها ابتدا امروز به مصاف هوادار خواهند رفت، سپس در تاریخ 17 آذرماه با استقلال دیدار خواهند کرد و 21 همین ماه به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت.


Page Generated in 0.0048 sec