printlogo


کد خبر: 261348تاریخ: 1401/9/14 00:00
خبر



استقلال دچار
کمبود البسه می‌شود؟
احتمال عقد قرارداد جدید با تولیدی لباس
گفته می‌شود اعضای تیم استقلال بیش از نیاز خود تا پایان هفته یازدهم البسه مصرف کرده‌اند که این موضوع در ادامه لیگ دردسرهایی برای این باشگاه به وجود خواهد آورد. طبق خبرهایی که رسیده بعد از عقد قرارداد با یک شرکت داخلی این شرکت 80 درصد ظرفیت لباس را به باشگاه تحویل داده و مسئولان سابق نیز این لباس‌ها را به بازیکنان داده‌اند. برخی بازیکنان نیز به باشگاه اعلام کرده‌اند که لباس‌های آن‌چنانی تا پایان فصل ندارند که این وضعیت موجب می‌شود باشگاه استقلال یا قرارداد خود با شرکت ایرانی طرف قرارداد خود را لغو کند و یا اینکه درخواست تأمین البسه جدید را بدهد. در عین حال شنیده می‌شود که برخی بازیکنان نیز از کمبود و یا ناقصی لباس‌های گرم گله دارند که این موضوع نیز به گوش مسئولان باشگاه استقلال رسیده و قرار است در اسرع وقت اقدام شود.
 

رقمی که برای پرداخت بدهی استرا کافی نیست
درآمد 480 هزار دلاری استقلال از جام جهانی
طبق اطلاعاتی که به باشگاه استقلال رسیده، رقم 480 هزار دلار از حضور بازیکنان ملی‌پوش در جام جهانی عاید این باشگاه شده است. این پول اما در فیفا باقی خواهد ماند و به‌دلیل مشکلاتی که در انتقال آن به ایران وجود دارد و حتی فدراسیون فوتبال نیز موفق به دریافت این مبالغ نشده، پیش‌بینی می‌شود که باشگاه استقلال این مبالغ را هزینه پرداخت بدهی‌های خارجی کند. البته این مبلغ برای پرداخت بدهی استراماچونی بسیار ناچیز است و گفته می‌شود با توجه به اینکه هرماه به کل بدهی استراماچونی سود اضافه می‌شود این مبلغ به یک میلیون و 600 هزار دلار رسیده و باشگاه استقلال قطعاً باید از جای دیگری این کمبود را جبران کند تا پنجره نقل و انتقالاتش باز شود.
 

خبر خوب برای آبی‌ها
جلالی به دربی می‌رسد
بعد از اینکه جلالی از قطر به ایران بازگشت مشخص شد که با مصدومیت مواجه است.
 این آسیب‌دیدگی احتمال غیبت او در دربی را قوت می‌بخشید تا اینکه چپ پای آبی‌ها بعد از گرفتن ‌ام‌آرآی متوجه شد که مصدومیتش مربوط به کشیدگی رباط داخلی زانو است و باید با فیزیوتراپی و آب‌درمانی، زانویش را درمان کند.
البته این بازیکن جوان شانس آورد که ماجرا به کشیدگی رباط ختم شد و خوشبختانه خبری از پارگی رباط نیست. این بازیکن با فیزیوتراپی می‌تواند بعد از چند روز به تمرینات گروهی استقلال اضافه شود و مشکلی برای همراهی آبی‌ها در دربی نخواهد داشت.


Page Generated in 0.0054 sec