printlogo


کد خبر: 261264تاریخ: 1401/9/13 00:00
خبر



تغییرات در کمیته ملی پارالمپیک
آخرین حضور خسروی‌وفا در هیأت اجرایی
نشست هیأت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که آخرین جلسه به ریاست خسروی‌وفا بود، برگزار شد. دویست و یکمین نشست هیأت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که آخرین نشست به ریاست محمود خسروی‌وفا نیز بود، برگزار شد. در این نشست که با حضور کلیه اعضا برگزار شد، خسروی‌وفا ضمن تشکر از همراهی اعضای هیأت رئیسه طی این سال‌ها از زحمات کلیه همکاران کمیته ملی پارالمپیک نیز قدردانی کرد: «همکاران ما در کمیته ملی پارالمپیک در زمینه رفتاری، اجتماعی، اداری و انضباطی الگو هستند و می‌توانند بهترین‌های جشنواره‌هایی مثل شهید رجایی باشند.» در ادامه این نشست در خصوص آیین نامه دستمزد و حقوق کمیته ملی پارالمپیک بحث و تبادل نظر انجام گرفت و مقرر شد انجام اصلاحات به جلسات آتی هیأت اجرایی موکول شود.
 
‏آغاز به کار مرکز آموزش جهانی تکواندو در تهران
مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو که در تهران افتتاح شده بود، پس از عقد قرارداد همکاری فدراسیون ایران به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که به دعوت رسمی «کوکی وان» و به منظور حضور در مراسم پنجاهمین سالگرد تأسیس مرکز جهانی کوکی‌وان راهی کره جنوبی شده بود، ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با «لی دونگ سوپ» رئیس جدید این مرکز، تفاهمنامه همکاری را به امضا رساند. بر اساس این تفاهمنامه، ایران به‌صورت رسمی کار خود را به‌عنوان مرکز جهانی «کوکی وان» آغاز می‌کند و کشورمان در ۳ بخش آزمون، مسابقات و آموزش شناخته می‌شود؛ ضمن اینکه کلیه امور را از طریق مرکز جهانی کوکی وان در ایران پیگیری می‌کنند.

حضور پولادگر در اردوی وزنه‌برداری
معاون وزیر ورزش و جوانان در محل برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حضور یافت. سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری پیش از اعزام به مسابقات جهانی کلمبیا بازدید کرد. در این دیدار پولادگر ضمن آرزوی موفقیت برای وزنه‌برداران ایران در این رقابت‌ها تأکید کرد: «در ماه‌های اخیر و پس از تغییرات صورت گرفته، شرایط بهتری در فدراسیون وزنه‌برداری ایجاد شده و وزنه‌برداری با پویایی بیشتری در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. برای همه شما در رویداد پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مثل همیشه با مدال‌های خوش‌رنگی که می‌گیرید دل مردم را شاد کنید.» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ادامه داد: «وزنه‌برداری همیشه یکی از رشته‌های مدال‌آور، چه در مسابقات جهانی، چه در المپیک و چه در بازی‌های آسیایی بوده است. امیدوارم این بار در جهانی کلمبیا نیز تیم اعزامی دستاورد خوبی داشته باشد، مخصوصاً تیم ملی بزرگسالان بانوان که برای سومین بار مسابقات جهانی را تجربه می‌کنند.» مسابقات جهانی وزنه‌برداری سال 2022 جهان به‌عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک 2024 پاریس روزهای 14 تا 25 آذر در بوگوتا پایتخت کلمبیا برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0.0055 sec