printlogo


کد خبر: 261212تاریخ: 1401/9/12 00:00
خبر


ملی‌پوشان سه‌شنبه برمی‌گردند
سرمربی پرسپولیس با توجه به شرایط ملی‌پوشان و فشردگی بازی‌ها به ۴ بازیکن پرسپولیس یعنی بیرانوند، پورعلی‌گنجی، ترابی و امیری، ۵ روز استراحت داد و پس از آن این بازیکنان به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شوند.
با توجه به اینکه تیم ملی چهارشنبه شب از قطر به تهران برگشت احتمالاً ملی‌پوشان از روز سه‌شنبه این هفته در تمرین پرسپولیس حاضر خواهند شد و باید دید شرایط‌شان چگونه خواهد بود.
 

امروز و فردا بازی دوستانه
در ادامه برنامه آماده‌سازی پرسپولیس برای حضور در مسابقات لیگ برتر، شاگردان گل‌محمدی در دو بازی تدارکاتی به میدان می‌روند.
سرخپوشان ابتدا امروز (شنبه) به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین می‌روند و سپس فردا (یکشنبه) نیز مقابل فجرسپاسی بازی خواهند کرد. هر دو بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
گفتنی است شمس آذر در حال حاضر صدرنشین لیگ دسته اول است و این بازی تقابل صدرنشین‌های لیگ برتر و لیگ یک به حساب می‌آید.
بر همین اساس، بازیکنان پرسپولیس دیروز بعد از انجام تمرین خود به هتل رفتند تا در اردوی پیش از این دو بازی حاضر شوند.
 

تمرین سبک آدینه
تمرین دیروز پرسپولیس به‌دلیل بازی دوستانه امروز تیم سبک‌تر و یک ساعت به طول انجامید.
در این تمرین بازیکنان بعد از انجام حرکات کششی، نرمشی و گرم کردن بدن‌ها، در اختیار کادر فنی قرار گرفتند و دروازه‌بان‌ها هم زیر ننکا مربی گلرها، برنامه‌های ویژه خود را انجام دادند.
در قسمت‌های بعدی، بازیکنان برنامه‌هایی را شامل؛ پاسکاری‌های ترکیبی، ارسال از جناحین و همین‌طور مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار
داشتند.
غیر از ملی‌پوشان، میلاد سرلک تنها مصدوم تیم است و کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.
 

خبر تکراری درباره لغو اردو
در حالی که مدت‌هاست مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره برگزار شدن یا نشدن اردوی خارجی این تیم اظهارنظر و اطلاع‌رسانی نمی‌کنند اما اخبار لغو اردو بر اساس استنباط رسانه‌ها از شرایط موجود، مدام منتشر می‌شود.
در آخرین خبر مربوط به این مسأله فارس نوشت با توجه به اینکه شورای برون مرزی به پرسپولیس اجازه حضور در دبی را نداد و برخی بازیکنان و مربیان ممنوع‌الخروج شدند، حضور در کشورهایی مثل عمان، کویت و ترکیه هم منتفی شد و با توجه به اینکه برنامه دو بازی تدارکاتی اعلام شده یعنی اردوی خارجی در کار نیست.
 


Page Generated in 0.0050 sec