printlogo


کد خبر: 261188تاریخ: 1401/9/12 00:00
خبر


حال پله خوب است
روز سه‌شنبه اعلام شد که پله، اسطوره فوتبال برزیل و برنده سه جام جهانی، در بیمارستان بستری شده است و این موضوع باعث ایجاد نگرانی در بین جامعه فوتبال شد. پس از آن، پله روز پنجشنبه، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد که حالش خوب است و فقط برای چکاپ ماهیانه به بیمارستان رفته است. او همچنین از ادای احترام به او در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تشکر کرد و گفت: دوستان، من برای ویزیت ماهیانه در بیمارستان هستم؛ دریافت چنین پیام‌های مثبتی خیلی خوب است؛ از قطر برای این ادای احترام و از همه کسانی که به من انرژی مثبت انتقال‌ می‌دهند بسیار ممنونم.
ادای احترامی که پله به آن اشاره کرد، نمایش تصویر او روی برج‌های قطر به همراه نوشته «زود خوب شو» بود.
 
اختصاص بازی برزیل به پله
جمعه شب برزیل، در حالی در آخرین بازی گروهی خود به مصاف کامرون رفت که تیته، سرمربی این تیم اعلام کرده بود این بازی به پله اختصاص دارد و در آخرین کنفرانس خبری قبل مسابقه گفت: همه ما برای پله، بزرگترین نماینده ما، بازیکن فرا زمینی که روی زمین زندگی می‌کند، آرزوی سلامتی می‌کنیم.
همچنین گزارش پزشکی از وضعیت سلامتی پله نشان می‌دهد که او با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان آلبرت بستری شد تا آماده ارزیابی مجدد شیمی‌درمانی تومور روده بزرگش شود. پس از ارزیابی پزشکی، او بدون نیاز به بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، به بخش منتقل شد. او بر عملکردهای حیاتی خود کنترل کامل دارد و در وضعیت بالینی پایداری قرار دارد.
 
چشمان تیم بارسلونا در جام جهانی ۲۰۲۲
جوئل لارا رودریگرز، استعدادیاب بین‌المللی، چشمان جوردی کرایف، مدیر ورزشی تیم بارسلونا در جام جهانی قطر است. کرایف به قطر سفر نکرد تا وظیفه تماشای عملکرد بازیکنان مختلف و تصمیم‌گیری درباره خرید‌های احتمالی آینده بارسلونا را به استعدادیابی که به او اعتماد کامل دارد بسپارد. لارا از زمانی که هر دو در باشگاه مکابی با هم بودند با کرایف کار کرده است. آنها همچنین سابقه همکاری با یکدیگر در شنژن چین دارند، جایی که او به‌مدت ۱۰ ماه به‌عنوان آنالیزور بین‌المللی و استعدادیاب در زمانی که کرایف روی نیمکت این تیم بود، کار کرد. پیش از این نیز، لارا رئیس کمیته استعدادیابی برای تیم ملی اکوادور بود و همان وظایف را در شنژن چین و مکابی علاوه بر این که بخش بین‌المللی استعدادیابی را در اسپورتینگ دی‌خیخون هدایت می‌کرد، برعهده داشت. احتمالاً یکی از بازیکنانی که او در قطر دنبالش است، محمد کودوس، مهاجم غنایی است که کرایف در مورد او شگفت زده شده و گفته است: یک سال پیش بازی او را دیدم و دوران حرفه‌ای او را در آژاکس دنبال کردم. اما او بازیکنی است که به خاطر عملکرد و گل‌هایش در جام جهانی توجه‌ها را به خود جلب کرده است. او بویژه به‌دلیل بحث‌هایی که در هلند در مورد پست او وجود دارد، توجه من را به خود جلب می‌کند چه او یک هافبک پیشرفته باشد چه یک مهاجم.


Page Generated in 0.0050 sec