printlogo


کد خبر: 261182تاریخ: 1401/9/12 00:00
خبر



پیروزی وفایی مقابل اسنوکرباز چینی
در دور سوم مسابقات آزاد اسنوکر اسکاتلند ۲۰۲۲، حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران، به مصاف بینگتائو رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید. این پیروزی درحالی برای ملی‌پوش اسنوکر ایران به دست آمد که وفایی در رده ۲۰ جهان قرار دارد. حریف چینی او در این دور از مسابقات در رده ۱۵ جهان قرار داشت. مسابقات آزاد اسکاتلند ۲۰۲۲ یک تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر است که از ۲۸ نوامبر تا ۴ دسامبر ۲۰۲۲ در اسکاتلند پیگیری می‌شود. مجموع جوایز این رقابت‌ها ۴۲۷ هزار پوند است که جایزه نفر اول ۸۰ هزار پوند است. همچنین به نفر دوم ۳۵ هزار پوند و به نفر سوم ۱۷ هزار و ۵۰۰ پوند خواهد رسید.
 
برای حضور در جام جهانی
تیم ملی فوتسال ناشنوایان راهی مالزی شد
رقابت‌های جام جهانی فوتسال ناشنوایان برای اولین بار در رده سنی زیر ۲۱ سال برگزار می‌شود و تیم ایران برای شرکت در این رقابت‌ها، دیشب (۱۱ آذر) راهی مالزی شد.
علی قهرمانی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی کرمعلی، محمدطاها دریاباری، پویا قاسمی، احسان فلاح، مهدی ندیمی، سجاد ندیمی، علی فیاض، علیرضا نصیری‌نژاد، محمدحسن عبداللهی و مسعود برناک ملی پوشان اعزامی به مالزی را تشکیل می‌دهند. علیرضا رعدی سرمربیگری تیم ملی را بر عهده دارد. اولین دوره جام جهانی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان از روز یکشنبه ۱۳ آذر در مالزی آغاز می‌شود و تا ۲۸ آذر ادامه دارد.

دومین شکست برای دختران هندبال
تلاش برای سومی آسیا
بانوان هندبالیست ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفتند و با شکست برابر این حریف به فینال نرسیدند. تیم هندبال سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده، دیروز در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات مقابل ژاپن با نتیجه ۴۳ بر ۱۹ مغلوب شد. شاگردان غلامعلی اکبر‌آبادی نیمه نخست این دیدار را با نتیجه ۲۱ بر ۷ به سود تیم ژاپن به پایان رساندند. تیم سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یافته در میان چهار تیم برتر آسیا حضور یافت و سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد. هندبالیست‌های ایران حالا باید برای کسب رده سوم تلاش کنند. مینا وطن‌پرست، هانیه لک، فاطمه مریخ، ملیحه یغمایی‌پور، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، مبینا حسن‌نژاد، الناز یحیوی‌پور، راحله اعتمادی‌پور، محدثه شبانی، مائده عشاقی، حدیثه نوروزی، هانیه کریمی، آرزو کیانی‌آرا، شهرزاد نصوحی، زهرا فقیهی، ستاره رحمانیان، الناز قاسمی و آرزو محمدی ۱۹ بازیکن تیم سنگ آهن بافق ایران در این مسابقات هستند.
خدیجه قانع و مریم فخری به‌عنوان مربی، غلامعلی اکبرآبادی به‌عنوان مدیر فنی، محبوبه دهقان به‌عنوان سرپرست و اکرم حبیب‌لو به‌عنوان فیزیوتراپ این تیم را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.
 


Page Generated in 0.0053 sec