printlogo


کد خبر: 261131تاریخ: 1401/9/10 00:00
تبلیغی پر زرق و برق برای پدیده جدید هلندی‌ها


با زدن سه گل در سه بازی مرحله گروهی جام جهانی، جابه‌جایی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای کودی گاکپو ستاره محبوب تیم ملی هلند قطعی به نظر می‌رسد. این جام جهانی کودی گاکپو است و بقیه فقط آن را سپری می‌کنند. مهاجم هلندی برای پدیده شدن به این تورنمنت آمد و مطمئناً تا به حال به انتظارات خود عمل کرده است، با گل‌های او تیم لویی فن خال به عنوان برنده گروه A به یک شانزدهم نهایی صعود کرد. گاکپو، مثل بازی برابر سنگال و اکوادور روز سه‌شنبه مقابل قطر، هلندی‌ها را از بن‌بست خارج کرد و در نیمه اول، آنها را در مسیر پیروزی 2-صفر قرار داد. حالا آنها در مرحله حذفی به مصاف نایب قهرمان گروه B یعنی امریکا می‌روند. فرنکی دی یونگ کمی بعد از شروع نیمه دوم گل دوم هلند را به ثمر رساند و شاگردان فن خال توانستند بقیه بازی را تقریباً با خیالی آسوده‌تر انجام دهند. آنها هنوز به طور کامل از نظر سطح عملکرد، نتوانسته‌اند به حد مطلوبی که از آنها انتظار می‌رفت برسند اما با صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم اول در حال حاضر همان‌جایی هستند که بایــــد باشــــند و با داشتن گاکپویـــی روی فرم، از هیچ حریفی هم نمی‌ترسند. ایجنت این بازیکن 23 ساله، مطمئناً در روزها و هفته‌های آینده چند تماس از باشگاه‌های لیگ برتری خواهد داشت.
یوهان نیسکنز، دنیس برگکمپ، وسلی اسنایدر. این فهرست هلندی‌هایی بود که در سه بازی متوالی جام جهانی برای تیم ملی‌شان گلزنی کرده‌اند، فهرستی کوتاه و درخشان که اکنون نام جدیدی به آن اضافه شده است. گاکپو پس از باز کردن دروازه با سر مقابل سنگال و با پای چپ مقابل اکوادور، هت‌تریک خود را با یک ضربه نهایی با پای راست در بازی برابر قطر تکمیل کرد. این بازیکن 23 ساله در شرایط خوبی قرار دارد. این سی و پنجمین گل او در 29 بازی اخیرش برای تیم باشگاهی و کشورش در این فصل بود و بهتر از آن اینکه او اکنون در هر 6 بازی ملی اخیر خود مستقیماً روی یک گل نقش داشته است.
اگرچه گاکپو مرد سرنوشت‌ساز تیم لویی فن خال در مرحله گروهی بود اما هلند یک بازیکن تأثیرگذار دیگر هم داشت که عملکردش دست کمی از آن نداشت؛ داوی کلاسن. کلاسن هم در به گل رسیدن تیمش در هر یک از این سه بازی مرحله گروهی نقش داشته است.
پاس گل او به گاکپو مقابل قطر بسیار زیبا بود، ضربه‌ای هوشمندانه و تکضرب در مسیر حرکت مهاجمش. ممفیس دپای هم جزو خوب‌های هلند بود. شاید این بهترین عملکرد او نبود، اما این یک گام بزرگ رو به جلو بود، هم برای دپای و هم برای کشورش.

 


Page Generated in 0.0058 sec