printlogo


کد خبر: 261130تاریخ: 1401/9/10 00:00
بازگشت روحیه به اردوی سه‌شیر با درخشش رشفورد و فودن

مارکوس راشفورد دوباره لبخند می‌زند و همینطور انگلیس. سه شیر پس از اینکه در بازی قبلی‌اش توسط ملی‌پوشان امریکا رام شد، دوباره درنده‌خویی خود را در نیمه دوم بازی سه‌شنبه شب برابر ولز در ورزشگاه احمد بن علی نشان داد و آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 را سه‌ بر صفر برد. هوادارانی که پس از تساوی ناامید کننده برابر امریکا ناراضی بودند و خواستار تغییراتی شده بودند، به خواسته خود رسیدند چون که سرمربی تیم گرت ساوت‌گیت، فیل فودن و رشفورد را وارد خط حمله خاموش تیمش کرد. وقتی این دو بازیکن در نیمه دوم جناح بازی خود را عوض کردند، عملکرد سایر بازیکنان تیم هم تحت تأثیر قرار گرفت؛ رشفورد در هر نیمه یک گل زد تا در کنار انر والنسیا، کیلیان امباپه و کودی گاکپو در صدر جدول گلزنان مسابقات قرار بگیرد. ساوت‌گیت هم پس از بازی از ستاره منچستریونایتد تمجید کرد و گفت: «رشفورد با بازیکنی که در یورو 2020 داشتیم متفاوت است و غیرممکن است که بتوان این موضوع را رد کرد.»
پیروزی الهام‌ گرفته از درخشش انگلیس را با انرژی مضاعف به مرحله بعدی جام جهانی رساند و حالا این تیم باید خودش را برای مصاف با سنگال در مرحله یک هشتم نهایی آماده کند.
رشفورد در 18 ماه گذشته مشکلات زیادی را متحمل شده بود، که فوت یکی از دوستان نزدیکش یکی از آنها بود. با این حال، او به تیم انگلیس بازگشته و حالا یک مدعی برای بردن کفش طلای جام جهانی 2022 است. در واقع، با توجه بیشتر رسانه‌ها به فودن، عملکرد رشفورد تا حد زیادی نادیده گرفته می‌شد. اکنون اما اگر مهاجم منچستریونایتد در ترکیب سه‌شیر برای رویارویی با سنگال در کنار تیم نباشد، باید تعجب کرد.
وضعیت فودن کمی فرق داشت و خیلی‌ها از همان اول معتقد بودند که او برازنده ترکیب اصلی انگلیس است و نیمکت‌نشینی در دو بازی قبلی سبب شد که حتی حرف و حدیث‌هایی درباره احتمال وجود خصومت شخصی میان او و ساوت‌گیت شکل بگیرد. ساوت‌گیت اما وضعیت را به خوبی اداره کرد و با عملکرد خوب فودن در برابر ولز مزد اعتمادش به این بازیکن را گرفت، در واقع، فودن فقط گلزنی نکرد، او ضربه ایستگاهی را نیز به دست آورد که رشفورد با یکی از ضربات تخصصی خودش گل اول را زد. البته طرفداران این بازیکن 22 ساله معتقدند که فودن باید در تمام مدت در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر، همه چیز آرام است و هواداران راضی؛ حداقل تا زمانی که ترکیب اصلی تیم برای بازی مقابل سنگال مشخص شود.
 


Page Generated in 0.0051 sec