printlogo


کد خبر: 261115تاریخ: 1401/9/10 00:00
خبر



فولاد برای آسیا آبدیده می‌شود
فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، برای کسب آمادگی لازم جهت حضور قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا اردوی تدارکاتی خود را در دبی برپا خواهد کرد. شاگردان جواد نکونام طبق برنامه ۱۰ آذرماه در دیداری تدارکاتی به مصاف شباب الاهلی امارات می‌روند. فولادمردان ۱۳ آذر ماه به مصاف الشارجه امارات خواهند رفت و همچنین در تاریخ ۱۸ آذر قرار است یک دیدار تدارکاتی دیگر‌ برگزار کنند. شاگردان جواد نکونام در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید ۱۴ بهمن ماه برابر تیم الفیصلی عربستان قرار بگیرند. فولاد خوزستان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، نتایج قابل قبولی کسب نکرده و با 12 امتیاز از یازده بازی در رده دهم جدول قرار دارد. جواد نکونام سرمربی جوان این تیم که پیشنهادهایی در هفته‌های گذشته داشت، ماندن در فولاد را انتخاب کرد و تلاش دارد، از فرصت تعطیلات به وجود آمده در لیگ برتر استفاده کرده و تیمش را به طور کامل برای رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

20 روز تا شروع  لیگ برتر فوتبال
جام جهانی برای کشورمان خیلی زود تمام شد، زودتر از چیزی که خیلی‌ها فکر می‌کردند و اتفاقاً خیلی از مسائل دست به دست هم داد تا جام جهانی برای تیم آماده و خوش‌آتیه کشورمان زودتر از آن چیزی که فکر کنیم به پایان برسد. شاید خیلی از بازیکنان تیم ملی هنوز هم باورشان نمی‌شود که از جام جهانی خداحافظی کرده‌اند، اما انگار نه تنها مسئولان فدراسیون فوتبال فکر نمی‌کردند اینقدر زود ملی‌پوشان به کشورمان مراجعت کنند، بلکه در هیاهوی فوتبال ملی و البته انتخاب‌ها برای این تیم، لیگ برتر را به کلی فراموش کرده بودند. امروز تیم ملی و بازیکنانش به کشور باز می‌گردند و اتفاقاً در همین روزها، تیم‌های لیگ برتر آماده برگزاری اردوهایشان در کمپ‌های مختلف از جمله خارج از کشور هستند. یعنی ملی‌پوشان به کشور باز می‌گردند، اما لیگ برتر علاوه بر تعطیلی روزهای گذشته، تقریباً 20 روز دیگر هم تعطیل خواهد بود و احتمالاً خیلی زود هم شاهد اعتراض سرمربیان به فشردگی بازی‌ها خواهیم بود، اما انگار کسی به فکر مدت زمان زیاد تعطیلی بازی‌های لیگ برتر نبوده است.

هوادار به مصاف مس و نفت می‌رود
تیم هوادار در ادامه بازی‌های تدارکاتی خود و در حالی که به مصاف پیکان و استقلال رفته اما دو بازی دوستانه دیگر را هم در دستور کار خود دارد. بدین ترتیب و با توجه به توافق نهایی میان طرفین، هوادار دوشنبه هفته پیش رو با مس رفسنجان در مجموعه ورزشی دانشگاه تهران و چهارشنبه هفته آینده هم در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر به دیدار نفت مسجدسلیمان می‌رود.

 

 


Page Generated in 0.0055 sec