printlogo


کد خبر: 261093تاریخ: 1401/9/10 00:00
کانادا نمی‌خواهد بدون امتیاز برود
 مراکش با تساوی صعود می‌کند



مراکش این شانس را دارد که در بازی با کانادا ماندنش در قطر و جام جهانی 2022 را تمدید کند، کانادا حذف شده اما تیم شمال آفریقا انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد. گروه F پیچیده شده اما کار مراکش آسان است، این تیم با پیروزی یا تساوی بدون در نظرگرفتن نتیجه بازی دیگر گروه بین دو تیم مدعی کرواسی و بلژیک صعود می‌کند. اما مراکش اگر ببازد نیاز دارد به اینکه کرواسی باید حداقل با دو گل بیشتر از آنها بازنده شود یا همین سرنوشت برای بلژیک رقم بخورد.
اگر مراکش با چهار گل یا بیشتر ببازد، آن وقت با تساوی کرواسی و بلژیک هم حذف می‌شود اما واقعیت این است که مراکش باید خیلی بدشانس باشد که با کسب چهار امتیاز از دو تیم بزرگ گروه نتواند به یک‌هشتم‌نهایی برسد. شیرهای اطلس با یک بازی منطقی به آسانی توانستند دو تیم کرواسی و بلژیک را ناکام کنند. درست است که تساوی بدون گل با کرواسی کسالت‌آور بود، اما در بازی با بلژیک قابلیت هجومی خود را به رخ کشیدند و با 2 گل تیم دوم رنکینگ جهانی را شکست دادند برای همین می‌توان گفت تیم ولید الرکراکی با توجه به بزرگی رقبایش شگفتی‌ساز مسابقات تا اینجا بوده. البته حریف آنها در مرحله بعد می‌تواند اسپانیا یا آلمان باشد و حتی در صورت صدرنشینی گروه هم در یک‌هشتم‌نهایی کار سختی دارند.
جان هردمن ممکن است به چند بازیکن جوان تجربه حضور در جام جهانی را بچشاند یا اینکه با تمام قوا برای کسب امتیاز تلاش کند. اسماعیل کانه دو بار به جای آتیبا هاچینسون 39 ساله به زمین آمده و شاید این بار در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایل لارین در ترکیب اصلی دیدار با کرواسی کار خاصی نکرد و شاید جونیور هویلت به ترکیب اصلی برگردد و آلفونس دیویس کمی جلوتر کنار جاناتان دیوید بازی کند.

ترکیب احتمالی
 کانادا: سنت کلر؛ جانستون، ویتوریا، میلر، آدکوگبه؛ بوچانان، کانه، استاکیو، هویلت؛ دیویس، دیوید
 
مراکش: بونو؛ حکیمی، آکرد، سایس، مزروعی؛ امرابط، اوناهی، الملاح؛ زیاش، النصیری، بوفال


Page Generated in 0.0056 sec