printlogo


کد خبر: 261087تاریخ: 1401/9/10 00:00
خبر



شکست سنگین تیم ملی هندبال زنان مقابل کره جنوبی
تیم ملی هندبال زنان در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است مقابل میزبان به میدان رفت و نخستین باخت خود را تجربه کرد. باخت سنگینی که با نتیجه 11 بر 41 ثبت شد تا شاگردان اکبرآبادی پس از سه پیروزی، یک باخت سنگین را تجربه کرده و با 6 امتیاز به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.
تیم ملی هندبال زنان ایران پیش از این هند، ازبکستان و استرالیا را شکست داده بود. سه بردی که صعود تیم به نیمه‌نهایی را قطعی و سهمیه جهانی را برای دومین بار نصیب هندبالیست‌های زن ایران کرده بود.
در پایان مرحله اصلی تیم‌های کره جنوبی و ایران از گروه یک و تیم‌های ژاپن و چین از گروه دوم به نیمه نهایی راه یافتند. بنابراین تیم ایران باید در نیمه نهایی مقابل تیم ژاپن به میدان برود و چین و کره نیز دیگر رقابت این مرحله را برگزار می‌کنند.
نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۳ آذر به میزبانی اینچئون کره جنوبی در حال برگزاری است. تیم ملی هندبال زنان ایران با حمایت باشگاه‌ فرهنگی- ورزشی سنگ آهن بافق عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شده است.

هفته دهم لیگ برتر بسکتبال
رقابت مهرام و کاله برای دومی!
هفته دهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری رقابت‌هایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.
در این هفته شهرداری گرگان صدرنشین پس از برد حساس هفته گذشته خود برابر کاله و تثبیت صدرنشینی، به مصاف تیم قعرنشین جدول یعنی رعد پدافند هوایی می‌رود. تیمی که به تازگی نخستین برد فصل خود را دشت کرده اما همچنان آخرین تیم جدول رده‌بندی به حساب می‌آید. رعد پدافند هر چند فقط یک بازی را با برتری سپری کرده اما در برخی بازی‌ها نمایش پایاپایی با تیم‌های حریف داشته است.
مصاف مهرام تهران و کاله مازندران در سالن شهید کشوری شهر قدس می‌تواند حساس‌ترین بازی هفته دهم باشد. کاله و مهرام هر دو تیم ۱۶ امتیازی هستند و ‌پیروزی هر کدام از تیم‌ها باعث می‌شود جایگاه دوم جدول به تنهایی و با یک امتیاز اختلاف به آنها برسد.
رویارویی صنعت مس کرمان ۱۴ امتیازی و نبوغ اراک ۱۳ امتیازی هم می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.
برنامه دیدارهای امروز: (ساعت 16)
آویژه صنعت پارسا مشهد - صنایع هرمزگان
ذوب آهن اصفهان - صنعت مس رفسنجان
صنعت مس کرمان - نبوغ اراک
شهرداری گرگان - رعد پدافند هوایی
مهرام تهران - کاله مازندران
توفارقان آذر شهر - پالایش نفت آبادان


Page Generated in 0.0046 sec