printlogo


کد خبر: 261067تاریخ: 1401/9/10 00:00
خبر

تمرین 100 دقیقه‌ای در کاظمی
تمرین دیروز پر‌سپولیس از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و 100 دقیقه طول کشید.
بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شده و بیست دقیقه وزنه زدند.
بعد از آن تمرین در زمین چمن پیگیری شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، حمله به دروازه در قالب دو گروه و در نهایت فوتبال درون تیمی آیتم‌های تمرین دیروز  بودند.
 میلاد سرلک همچنان برنامه اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کند و ظاهراً در محل تمرین حاضر نمی‌شود.
به غیر از ملی‌پوشان، سایر بازیکنان در این تمرین حاضر بودند و دروازه‌بان‌های تیم نیز تمرینات ویژه‌ای زیر نظر ننکا انجام دادند.
 

ملی‌پوشان کی برمی‌گردند؟
کاروان تیم ملی دیشب به تهران برگشت و گفته شد ملی‌پوشان پرسپولیس از جمعه یا شنبه در تمرینات این تیم شرکت خواهند کرد.
البته احتمال این هم وجود دارد که 4 ملی‌پوش سرخ به خاطر فشار تمرینات و بازی‌های جام جهانی مرخصی بیشتری از یحیی بگیرند و با شرایط بهتری به تمرینات پرسپولیس برگردند.
 

بازدید رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از آکادمی پرسپولیس
روز سه‌شنبه دکتر زارعی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های کشور به همراه شیخی، کارشناس این کمیته طی بازدید رسمی از مجموعه ورزشگاه درفشی‌فر و آکادمی باشگاه پرسپولیس، کلیه تجهیزات و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را مورد بررسی و بازدید قرار دادند.
دکتر زارعی ابتدا بازدید میدانی از مجموعه داشتند و کلیه امکانات و تجهیزات مجموعه شامل؛ زمین‌های فوتبال، خوابگاه، کلاس‌های آموزشی، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی و … را مورد بررسی قرار دادند.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در ادامه و پس از بازدید از مجموعه، در سالن کنفرانس آکادمی، نشست ۹۰ دقیقه‌ای را برگزار و طی آن، حدود ۲۰ مورد از معیارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه آکادمی‌های استاندارد، شامل؛ اسناد حقوقی، بحث بودجه‌بندی، مدارس فوتبال و آکادمی‌ها و… وجود دارد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
طبق قوانین AFC در صورت عدم اجرای برنامه‌های ارائه شده، کلیه فعالیت‌های باشگاه‌ها تعلیق خواهـــــــــــد
شد.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا این معیارها و برنامه‌ها را به‌صورت جدی مورد بازرسی و بررسی قرار می‌دهند. اگر باشگاه‌ها نگاه ویژه‌ای به آکادمی خود نداشته باشند، با جرایم چند ده میلیون دلاری روبه‌رو خواهند بود.
 


Page Generated in 0.0046 sec