printlogo


کد خبر: 261013تاریخ: 1401/9/9 00:00
آماده باش پورموسوی به بازیکنان جوان

استقلال خوزستان در لیگ دسته اول آزادگان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.
 با وجود اینکه با حضور پورموسوی این امیدواری وجود داشت که استقلال خوزستان روزهای بهتری را سپری کند و بتواند به سال‌های خوبش بازگردد، اما این اتفاق رخ نداد و استقلال خوزستان با 18 امتیاز و فاصله امتیازی 12 از صدر جدول، در رده هشتم جدول ایستاده است.
 این تیم با هدایت سیداکبر پورموسوی باید ۲۱ آذرماه در خانه به مصاف داماش گیلان برود و دیدار سختی برای استقلال خوزستان خواهد بود.
 پورموسوی که ظاهراً از عملکرد بازیکنانش خیلی راضی نیست تصمیم دارد با بازیکنان جوان و نفراتی که تاکنون حضور کمتری در لیگ داشته‌اند، بازی کند.
 پورموسوی برخلاف خیلی‌ها که معتقد هستند تیم استقلال خوزستان کهکشانی است، تیمش را کهکشانی نمی‌داند و در تلاش است تیمش را به سمت روند مثبت و رو به رشد ببرد.
 او در این راستا قرار است در تعطیلات لیگ تیمش را به مصاف حریفان بفرستد و با انجام بازی‌های تدارکاتی، استقلال خوزستان را بهتر از گذشته برای دیدارهای پیش رو آماده کند.
 پورموسوی پیش از این در لیگ برتر، روزهای خوبی را در تیم‌هایی که حضور داشت، سپری کرده، اما در این تیم لیگ دسته اولی هنوز موفقیتی کسب نکرده است، هر چند او همچنان رابطه بسیار خوبی با مسئولان استقلال خوزستان دارد و به نظر می‌رسد پورموسوی می‌تواند با ادامه این روند و حمایت هواداران و بخصوص مدیران استقلال خوزستان، با این تیم هم روزهای خوبی را سپری کند.
 استقلال خوزستان با عبدالله ویسی سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشورمان را دارد، اما حالا کارش در لیگ دسته اول هم به اما و اگر خورده است و شاید با پورموسوی بتواند دوباره خودش را به لیگ برتر برساند.
 


Page Generated in 0.0048 sec