printlogo


کد خبر: 260971تاریخ: 1401/9/9 00:00
خیز استقلال به سمت درآمدزایی با انتصاب‌های جدید
تا قبل از دربی پولدار می‌شوید


از زمانی که علی فتح‌الله‌زاده، مدیریت باشگاه استقلال را به دست گرفته با مشکلات عدیده مالی مواجه شده و به‌دلیل حجم بدهی‌های به جا مانده از گذشته هنوز نتوانسته بخشی از حقوق بازیکنان را پرداخت کند.
 مدیرعامل استقلال قصد داشت در همین روزهای آغازین تعطیلات بازیکنان را شارژ مالی کند اما به‌دلیل تأخیر در توافق با اسپانسر جدید هنوز بودجه مکفی تأمین نشده است. با این حال اما وضعیت استقلال به همین منوال پیش نخواهد رفت و مدیران استقلال در تلاشند مسائل مالی این باشگاه را در روزهای آتی رفع کرده تا بازیکنان قبل از دربی مطالبات خود را دریافت کنند.
هدف مدیریت باشگاه استقلال این است که تا قبل از شروع دوباره لیگ برتر پرداختی‌ها به حدی برسد که هیچ بازیکنی از باشگاه طلب نداشته باشد و براساس زمانبندی که در قرارداد آنها نوشته شده، بازیکنان دستمزدهای خود را دریافت کنند.
 با توجه به اینکه اخیراً مدیرعامل باشگاه استقلال تغییراتی در سطح معاونت‌های خود انجام داده پیش‌بینی می‌شود از این پس روند توافق‌ها سریع‌تر صورت گیرد.
 فتح‌الله‌زاده برخی افراد باتجربه مانند موسوی، زنوزی، علوی و سررشته‌داری را در سمت‌های مهم این باشگاه قرار داده که این انتصاب‌ها بدون شک او را در راه رسیدن به اهداف خود یاری خواهد رساند.
 شاید یکی از دلایلی که سبب شده برخی اهداف در باشگاه استقلال با کندی پیش برود، همین مسأله باشد که تکلیف برخی پست‌ها در این باشگاه روشن نبود اما از این پس با انتصاب‌هایی که انجام شده انتظار می‌رود باشگاه استقلال سرعت بیشتری در راه رسیدن به اهداف خود داشته باشد و توافق‌هایی نیز با اسپانسرهای جدید انجام شود.
البته حجم عقب‌ماندگی در باشگاه استقلال نیز کم نیست و پیش‌بینی می‌شود باشگاه استقلال در چند مرحله بدهی‌های گذشته را پرداخت کند.
در حال حاضر مهم‌ترین مسأله در این باشگاه پرداخت نشدن بدهی به استراماچونی است که گفته می‌شود مدیرعامل استقلال و معاونت‌ها قصد دارند تأمین بودجه برای پرداخت بدهی استراماچونی را در اولویت خود قرار دهند.
 زمزمه‌هایی هم وجود دارد که به‌دلیل دشواری در انتقال پول به کشورهای اروپایی باشگاه استقلال درخواست دهد از محل درآمدهایش در فیفا بدهی به استراماچونی پرداخت شود که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، انتقال پول با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و مسأله استراماچونی که ماه‌‌ها است روح و روان استقلالی‌ها را تحت تأثیر قرار داده برای همیشه
حل شود.
 


Page Generated in 0.0036 sec