printlogo


کد خبر: 260573تاریخ: 1401/9/3 00:00
خبر


سرمربی صنعت نفت امروز می‌آید
پس از قطع همکاری باشگاه صنعت نفت آبادان و فیروز کریمی به دلیل کسب نتایج ضعیف، مسئولان باشگاه با ادسون تاوارس سرمربی پیشین سپاهان و الهلال برای همکاری به توافق رسیدند و سرمربی برزیلی امروز برای عقد قرارداد رسمی با باشگاه صنعت نفت به آبادان خواهد آمد. در روزهای گذشته تمرینات صنعت نفت زیر نظر بهنام سراج، بهروز مکوندی و محمود شجاعی دستیاران فیروز کریمی برگزار شده است.


تساوی پیکان و هوادار
تیم فوتبال پیکان روز گذشته در ورزشگاه ایران‌خودرو طی یک مسابقه تدارکاتی میزبان هوادار تهران بود. این بازی که در دو وقت ۵۰ دقیقه‌ای برگزار شد، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.سیدمجتبی حسینی و ساکت الهامی سرمربیان دو تیم در این دیدار از اکثر نفرات خود به تناوب استفاده کردند تا بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند. تمرینات پیکان و هوادار در تعطیلات لیگ برتر در تهران دنبال می‌شود و اعضای دو تیم کارشان را ادامه می‌دهند تا بتوانند شروع خوبی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند.


پیروزی پر گل آلومینیوم اراک
تیم فوتبال آلومینیوم که دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده است، دیروز در یک مسابقه تدارکاتی به مصاف «تیم ب آلومینیوم» رفت. شاگردان رحمتی در زمین چمن برق‌باختر اراک در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل «تیم ب آلومینیوم» قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی برسند. محمدرضا آزادی (۳ بار)، امین جهان‌کهن، والنتینو یوئل، رضا جبیره و محمدعلی صفیا، بازیکنان گلزن آلومینیوم اراک در مسابقه تدارکاتی امروز بودند.


اردوی فولاد در تهران و بازی با پرسپولیس
تیم فولاد خوزستان که این روزها تمریناتش را در اهواز دنبال می‌کند، قرار است هفته آینده به تهران بیاید تا در پایتخت اردو بزند. شاگردان جواد نکونام که در چند بازی اخیر لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتند و امتیازات مهم زیادی را از دست دادند، حالا با تمرکز بیشتر برای ادامه رقابت‌ها آماده می‌شوند. گفته می‌شود فولادی‌ها قرار است جمعه (فردا) به تهران بیایند و احتمالاً شنبه با پرسپولیس بازی تدارکاتی انجام دهند. اردوی فولاد در تهران چندان طولانی نخواهد شد و با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوبی که خوزستان دارد، آنها به اهواز برمی‌گردند تا تمرینات را دنبال کنند.

 


Page Generated in 0.0052 sec